2012-12-10, 13:10
Medlem
Rawwars avatar
TS du kanske inte tänker på hur attraktionen fungerar hos de olika könen.
Rika män vill ha unga snygga kvinnor. (Ok, alla män vill ha det, men rika män får dem.)
Kvinnor vill ha samma sak unga som äldre, rika som fattiga, dvs en man med pondus. Det kan vara en rik kis eller en fattig kis, men rika brukar vara rätt alfa pga pengarna, och även om de inte är det så kommer det flockas kvinnor som vill ha pengar ändå.
Det är i alla fall min syn på det hela.
Citera
2012-12-10, 13:32
Medlem
Manuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analyseraren
Hur kommer det sig att en rik man kan ha en fattig kvinna, men ifall en man är en fattig man så är det svårare att skaffa en rik kvinna.
Är inte det fet diskriminering från kvinnornas sida?

Rika män vill ha en UNG och SNYGG fattig kvinna. Rika kvinnor tackar inte nej till en ung och snygg fattig man. Problemet är att de flesta unga snygga män aldrig skulle röra vid en gammal kärring, oavsett hur stor hennes förmögenhet är. Nej, någon diskriminering existerar inte i detta fall.
Citera
2012-12-10, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rawwar
TS du kanske inte tänker på hur attraktionen fungerar hos de olika könen.
Rika män vill ha unga snygga kvinnor. (Ok, alla män vill ha det, men rika män får dem.)
Kvinnor vill ha samma sak unga som äldre, rika som fattiga, dvs en man med pondus. Det kan vara en rik kis eller en fattig kis, men rika brukar vara rätt alfa pga pengarna, och även om de inte är det så kommer det flockas kvinnor som vill ha pengar ändå.
Det är i alla fall min syn på det hela.

Hmm kanske ligger något i det.

Får väl erkänna att mina teorier inte alltid stämmer
Citera
2012-12-10, 18:26
Medlem
Alex Delarges avatar
Har du sett Titantic TS?
Citera
2012-12-10, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex Delarge
Har du sett Titantic TS?

Japp för längesen, jobbig film att kolla på.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in