Flashback bygger pepparkakshus!
2012-12-09, 17:57
Bannlyst
Själv har man fått tunnelseende och tycker inte det verkar så farligt men folk som kommer över blir chockade. Överdriver de?

http://i48.tinypic.com/14iphmw.jpg

maten blir ju klar och det är det som räknas. Hatar verkligen att städa och detta är en väldigt stor anledning till varför jag vill skaffa kärring som fixar detta.

ska städa idag tror jag nog. Det har inte blivit av på ett par månader iaf, köket då eftersom jag är så lat när det kommer till städning som jag förklarade ovan. Det har byggts på och det svarta skiten där är nästan i höjd med plattorna.
Senast redigerad av KingECantona 2012-12-09 kl. 18:01.
Citera
2012-12-09, 17:59
Medlem
gato12s avatar
haha, jag är inte speciellt känslig men det där är ju fanimig en sanitär olägenhet...

lycka till att få bort skiten, du får nog gå loss med en vinkelslip.
Citera
2012-12-09, 18:00
Medlem
Du är äcklig och sexistisk. Extremt smutsigt kök. Om du behöver hjälp så skaffa hemhjälp, inte sambo.
Citera
2012-12-09, 18:00
Medlem
Farenheits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
haha, jag är inte speciellt känslig men det där är ju fanimig en sanitär olägenhet...

lycka till att få bort skiten, du får nog gå loss med en vinkelslip.

Sanitär olägenhet, that´s it.
Citera
2012-12-09, 18:01
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Nej, dessa personer överdriver inte. Hur f*n kan man har det så skitigt? Tro du denna "kärring" som du nämner uppskattar detta?
Citera
2012-12-09, 18:03
Medlem
EttAndraJags avatar
Frågan är bara hur du ska få tag på nån tjej utan att fixa köket först

Du får nog ta hem en saneringsfirma innan du tar hem nån tjej för det här ser rejält skitigt ut och tjejjerna lär sticka när de ser det .
Citera
2012-12-09, 18:04
Medlem
Skaffa en kärring så löser det sig.
Citera
2012-12-09, 18:05
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oggegbg
Skaffa en kärring så löser det sig.

skulle vara en blind kärring i så fall
Citera
2012-12-09, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
Själv har man fått tunnelseende och tycker inte det verkar så farligt men folk som kommer över blir chockade. Överdriver de?

http://i48.tinypic.com/14iphmw.jpg

maten blir ju klar och det är det som räknas. Hatar verkligen att städa och detta är en väldigt stor anledning till varför jag vill skaffa kärring som fixar detta.

ska städa idag tror jag nog. Det har inte blivit av på ett par månader iaf, köket då eftersom jag är så lat när det kommer till städning som jag förklarade ovan. Det har byggts på och det svarta skiten där är nästan i höjd med plattorna.

Knarkar du? Brukar se ut så hemma hos missbrukare ...
Citera
2012-12-09, 18:09
Bannlyst
håller på fixa det nu men vågar inte riktigt angripa bossen (gyttjan i mitten). som jag sa så befinner den sig nästan på nivå med plattorna. någon som har förslag.. ska ta en sådant verktyg man har på tröslöjden när man ska karva ur trä.
Citera
2012-12-09, 18:13
Medlem
elastikmandens avatar
Ingen "kärring" kommer ens att närma sig den skiten, såvidare hon inte är blind förstås, äckel pelle.
Citera
2012-12-09, 18:14
Medlem
EttAndraJags avatar
Kokande vatten och maskindiskmedel och såpa. Du behöver blöta upp eländet ett tag sedan kan du peta med något halvvasst så du inte repar emaljen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in