2025-01-01, 11:10
Medlem
Nej jag skulle aldrig betala för någon podd öht.
Citera
2025-01-01, 21:10
Medlem
Crapmagics avatar
Ja dom har jsut mottagit beskedet att dom inte längre än önskvärda av aftonbajset, och dom svarar med att ta betalt för sitt material istället för att bli ännu mera gratis, dvs påprackande!
Citera
2025-02-06, 12:25
Medlem
Caroline berättar exakt hur det ligger till som vanligt. Sverige är världens mest rasistiska land och dådet i Örebro fick henne att direkt tänka på sin pappa som gick på SFI för 30 år sedan?

Har inte lyssnat på podden på flera år på grund av allmänt ointresse men väl följt/hatföljt Caroline som många andra och jag måste säga att det ändå är rätt stört hur hon liksom aldrig ändrar färg. Det är exakt samma stöddiga tjej som använder feminism och rasism mest när de gynnar henne själv. Hon skriver personligt och privat, ibland om andra (intervjun med vännerna, paret Moodysson) men när hon får mothugg så inflikar hon genast att man inte kan tolka konst och kritik biografiskt och de som gör det är dumma och antiintellektuella.

Jag tror att det faktiskt är tvärtom. Antingen på grund av narcissism eller intellektuell lättja så når hon aldrig riktig fram med sina grejer. Hon är ju inte en dålig författare, och är ibland kul men de banala övertygelserna står alltid i vägen för något faktiskt originellt med hög kvalitet och integritet
och hennes ego kommer i vägen för ett verkligt intressant författarskap.

Nu verkar det ju gå helt ok med den där diktsamlingen men om 1 år kommer hon återigen stå där och beklaga sig att hon aldrig får göra något (tre tv-serier!?)

Det finns en anledning att hon har så unga vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in