2013-01-05, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horbof
Hur skulle du säga att det är att sova på MAPB gentemot 5/6-APB? Testa käka magnesium mer kontinuerligt en vecka eller två innan du tar nästa gång, försök minst 3-4 dagar i alla fall.

Var det OEVs eller CEVs du fick då?

Det gick att somna på mapb trots att jag fortfarande hallucionerade. Helt klart mycket lättare på mapb än efter apb.

Det var mer oevs än cevs. Det ger annorlunda hallisar mot apb. Mer levande på något sätt! Cevs handlade mest om turkosa fraktaler.

Oevs handlade om mycket. Nyonfärger som lös ut från näsan! Vandrande klara färger på kroppen. Närvaro från gestalter i fönstren.

Jag gillar nog detta mer än apb. Nu var det sept senast med apb.

Vid nästa tillfälle bombar jag 200 mg i start.
Citera
2013-01-05, 18:39
Medlem
Ölen är extra goda idag . Total avslappning i kroppen
Citera
2013-01-06, 18:40
Medlem
Jag tog 200 mg bomb igår och kom inte igång. Toleransen ökar snabbt. Jag tycker nog apb är bättre trots allt. Mapb saknar euforin! Fast om kroppen är utvilad och man startar med 200 mg plus kanske det känns annorlunda. Ett stort plus är att snorren var med i matchen. Dag två så hade jag inga käkspänningar eller utvidgade pupiller överhuvudtaget.
Citera
2013-01-07, 18:47
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Nu när lite folk har testat, hur står den sig emot 6-apb? Både rus mässigt och dos mässigt!
Citera
2013-01-09, 12:54
Medlem
Det här var en ganska skum drog. Bombade typ 250mg i lördags runt halv åtta på kvällen. Fick ingen effekt alls under kvällen. När jag sen vaknar runt tio nästa morgon så har dock ruset slagit till för fullt.
Eftersom jag inte alls var beredd på att vakna upp i ett rus så var jag mest förvirrad och nojig.
Ruset var bara obehaglig och hjärtat slog väldigt fort och hårt.
Detta påminde inte alls om 6-apb utan mer som när man rökt för mycket ur-144.
Men jag hade väl antagligen fått ett bättre rus om effekterna slagit till på kvällen istället för morgonen efter. Detta är inget jag lär testa igen i alla fall.
Citera
2013-01-09, 12:58
Medlem
Värt att testa tycker jag att det är
Citera
2013-01-09, 13:59
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slanianus
Det här var en ganska skum drog. Bombade typ 250mg i lördags runt halv åtta på kvällen. Fick ingen effekt alls under kvällen. När jag sen vaknar runt tio nästa morgon så har dock ruset slagit till för fullt.
Eftersom jag inte alls var beredd på att vakna upp i ett rus så var jag mest förvirrad och nojig.
Ruset var bara obehaglig och hjärtat slog väldigt fort och hårt.
Detta påminde inte alls om 6-apb utan mer som när man rökt för mycket ur-144.
Men jag hade väl antagligen fått ett bättre rus om effekterna slagit till på kvällen istället för morgonen efter. Detta är inget jag lär testa igen i alla fall.

Det där lät ju mindre trevligt, milt sagt.

Vilken shop köpte du ifrån?
Citera
2013-01-09, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torrents
Det där lät ju mindre trevligt, milt sagt.

Vilken shop köpte du ifrån?

Sant, väldigt otrevligt.

Jag köpte från plantfoodpalace. Jag funderar på om de kan ha råkat ge mig fel drog. Eftersom effekterna kom så pass lång tid efter det att jag svalt bomben och att ruset var mer likt ur-144 än 6-apb.
Eller så är det bara så att jag reagerade konstigt på den här.
Citera
2013-01-09, 14:23
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slanianus
Sant, väldigt otrevligt.

Jag köpte från plantfoodpalace. Jag funderar på om de kan ha råkat ge mig fel drog. Eftersom effekterna kom så pass lång tid efter det att jag svalt bomben och att ruset var mer likt ur-144 än 6-apb.
Eller så är det bara så att jag reagerade konstigt på den här.

Har du mailat dem angående det här?
Citera
2013-01-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torrents
Har du mailat dem angående det här?

Nej, men jag ska ta och göra det nu.
Citera
2013-01-09, 14:32
Medlem
WTtjackiss avatar
haha satte du i dig en bomb cannabinoid pulver? gav de dig inte en sjujävla kick?
Citera
2013-01-09, 14:38
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTtjackis
haha satte du i dig en bomb cannabinoid pulver? gav de dig inte en sjujävla kick?

Det var ju bara en vild gissning från hans håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in