2013-02-25, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907
https://www.youtube.com/watch?v=9JOVNUfge2Q

Bortom Sans har lagt upp sin video från Köpenhamn.

Evigt venskab... Jag vill spy och dö just nu.
2013-02-25, 23:28
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Äsch! Inget stor fan av den som ni redan borde veta, men ingen ny vänskap i alla fall, går tillbaks till 90-talet.
2013-02-25, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907
Äsch! Inget stor fan av den som ni redan borde veta, men ingen ny vänskap i alla fall, går tillbaks till 90-talet.

Haha, jag vet, vill bara hålla elden vid liv och beskåda den hetsiga diskussionen.
2013-02-26, 06:31
Medlem
startlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saxenofc
Framgår väl ganska tydligt att det är just det han menar?
Nej tyckte inte de va så tydligt
2013-02-26, 14:48
Medlem
Bornets avatar
Är verkligen inget stort fan av Ankeborg, men fattar verkligen inte folk förakt mot deras vänskap med danskarna när Ellos och Peking ligger och grovhånglar i nåt buskage.
2013-02-26, 14:57
Medlem
BlaesterMaesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Är verkligen inget stort fan av Ankeborg, men fattar verkligen inte folk förakt mot deras vänskap med danskarna när Ellos och Peking ligger och grovhånglar i nåt buskage.

Kan väl då passa på att flika in att det inte är alla som uppskattar "väskapen" med ellos.
2013-02-26, 16:48
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08

Den känns i alla fall mer äkta än era två med tyska lag?

Både geografiskt, kulturellt osv.
2013-02-26, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlaesterMaester
Kan väl då passa på att flika in att det inte är alla som uppskattar "väskapen" med ellos.
Måste hålla med Bornet, detta är fan så mycket mer oskönt än att FCK:s ultras agerar hallickar åt Heif. http://forumbilder.se/images/1b212012102036a256.jpg
2013-02-26, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Den känns i alla fall mer äkta än era två med tyska lag?

Både geografiskt, kulturellt osv.

AIK har inget friendship. Däremot har en av AIK:s grupper friendship med en tysk grupp och väldigt goda relationer med en grupp från en annan tysk klubb. En annan av AIK:s grupper har mycket goda relationer med en spansk grupp. Där tar det stopp.

Om man bedömer hur pass "äkta" ett friendship är utefter det geografiska avståndet klubbarna emellan så har man nog fått det hela lite om bakfoten.
2013-02-26, 18:59
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trastevere
AIK har inget friendship. Däremot har en av AIK:s grupper friendship med en tysk grupp och väldigt goda relationer med en grupp från en annan tysk klubb. En annan av AIK:s grupper har mycket goda relationer med en spansk grupp. Där tar det stopp.
Jag har inga som helst problem med friendships, delar av gaisklacken har ju friendship med BFC, en pytteliten skara har därtill nån form av friendship med några i Heerenveens Nieuw Noord. Gamla Grönsvart har några vänner ifrån Hibernian FC tror jag - samtidigt som delar av GK och ett par grabbar från Aberdeen åker på varandras matcher.

Friendships har jag som sagt inget emot, snarare kul grej. Ellos och Peking spelar ju däremot i samma land - och samma division därtill.......

Det jag har emot Helsingborg är ju att de alltid måste ringa in danskarna så fort det blir lite hett om öronen, och sen slå sig för bröstet lite väl hårt på sina "interna" forum.
2013-02-26, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Haha

Vänlig rapportering ifrån media senast(?) detta ägde rum. Allt var så fint och fröjt så ...
2013-02-26, 19:59
Medlem
Både i Italien och Tyskland är det ju jättevanligt med friendships mellan grupper samma liga. Är det just peking och ellos vänskap ni avskyr eller alla?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in