2013-03-21, 21:22
Medlem
startlings avatar
Bajen e Stone Roses, Dif e Oasis(eller dem claimar Oasis lite då och då) och Gnaget dunkar bara Tommy Black i högtalarna på bortaresebussarna. Ifk Glenn lyssnar på Carl-Einar Häckner enbart enligt säker källa och Gais kör Håkan Hellström. Malmö: http://www.youtube.com/watch?v=BXnsG3ZoHrw

Avd: Mod har övergivit tråden...
2013-03-21, 22:08
Medlem
PHP-GBGs avatar
Carl-Einar Häckner!? Va i...
2013-03-21, 22:13
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av startling
Gais kör Håkan Hellström.

För mig är Gais mer Jävlaranamma.
Det här känns som Bornet upp i dagen: http://www.youtube.com/watch?v=s22bwvHQcnc
2013-03-21, 22:34
Medlem
PHP-GBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det här känns som Bornet upp i dagen: http://www.youtube.com/watch?v=s22bwvHQcnc
HUUUUR VÅGAR DU!? Jävlaranamma är Blåvitt!
2013-03-21, 23:25
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHP-GBG
Carl-Einar Häckner!? Va i...
Carl-Einar måste vara Örgryte, ser honom varje gång jag är i Gbg inne på ICA mittemot Liseberg.
2013-03-21, 23:28
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Carl-Einar måste vara Örgryte, ser honom varje gång jag är i Gbg inne på ICA mittemot Liseberg.

Haha, samma här. ICA Focus. Jag brukar hålla mig på behörigt avstånd.
2013-03-22, 00:08
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Blanda aldrig ihop mig med en bunt blåvitflarnar, babianröv.

Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Va fan, är inte du typ urstockholmare? Hur ofta besöker en man ICA Fokus egentligen?

Sen har ju självfallet Håkan Hellström en vis skara inom GAIS där han närpå är helgonförklarad. Fast jag är väl kanske inte en utav dem. En del grejer han gjort är ju helt okej, men knappast så att allt är 'så jääävla bra'.
Senast redigerad av Bornet 2013-03-22 kl. 00:10.
2013-03-22, 07:31
Medlem
Beerzuuls avatar
Ju närmare premiären man kommer desto mer ångest får jag. Vi kommer bli så sanslöst överkörda på läktaren av AIK att det kommer vara löjligt. Det enda man egentligen kan hoppas på är att vår capo har vett nog att dra igång "Vi är gulsvarta Elfsborg" när AIK låter lite mindre. Det känns som den enda sången många bemödat sig att lära vilket är sjukt synd.
2013-03-22, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av startling
Bajen e Stone Roses, Dif e Oasis(eller dem claimar Oasis lite då och då) och Gnaget dunkar bara Tommy Black i högtalarna på bortaresebussarna. Ifk Glenn lyssnar på Carl-Einar Häckner enbart enligt säker källa och Gais kör Håkan Hellström. Malmö: http://www.youtube.com/watch?v=BXnsG3ZoHrw

Aldrig att Bajen är Stone roses. DIF så det skriker om det. Gnaget känns typ Kartellen, Adam Tensta, hip hop. Bajen mer svenskt, tänk mer folkmusik. Släktskapet med Leksand lyser igenom.
2013-03-22, 08:53
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SliceOfLife
Aldrig att Bajen är Stone roses. DIF så det skriker om det. Gnaget känns typ Kartellen, Adam Tensta, hip hop. Bajen mer svenskt, tänk mer folkmusik. Släktskapet med Leksand lyser igenom.

Underbart hur bitter man kan vara, startling har lite koll på att Bajen reppat Ian Brown på läktarn rätt länge nu därav säger han Bajen är Stone Roses.
2013-03-22, 09:24
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Underbart hur bitter man kan vara, startling har lite koll på att Bajen reppat Ian Brown på läktarn rätt länge nu därav säger han Bajen är Stone Roses.
Jaha? Stone Roses är fortfarande DIF

Citat:
Ursprungligen postat av SliceOfLife
Så ser jag det också ungefär. Fast lägg till typ Robert Wells hos gnaget.

Edit: Vem fan är Carl-Einar? Aldrig hört talas om haha.
Senast redigerad av Kessler 2013-03-22 kl. 09:30.
2013-03-22, 10:00
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Jaha? Stone Roses är fortfarande DIF

Så ser jag det också ungefär. Fast lägg till typ Robert Wells hos gnaget.

Edit: Vem fan är Carl-Einar? Aldrig hört talas om haha.

Ibland orkar man bara inte mer med, inte ens den mest inavlade diskussionen om "vilka är vad" kan vara någorlunda objektiv...helt makalöst.

Men det är ganska mycket dif över det måste jag erkänna.

Kan inte gnaget komma med en ny kampanj så man sliper detta ämne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in