2013-04-27, 05:55
Medlem
waccoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalnasteGunnar
Älskar sånna här inlägg! Flashback är bäst på helger!

Tack Waccoe!

Tacka SvFF.
2013-04-27, 09:21
Medlem
Pinsam publiksiffra igår.. 3884, fyfan! Men en riktigt stabil insats av klacken, fått mycket beröm av spelare och sittplats.

Andra matchen i rad nu som klubben väljer att placera klappor på varenda stol på Parken, jävligt irriterande och något som jobbas på att få bort.

Hatar Fredags matcher men det blev en bra start på helgen!
2013-04-27, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Otänkbart, hot har aldrig förekommit inom Bajen.

Var ju segt att sjunga då vi inte hade ett enda avslut på mål på hela matchen tror jag och vi låg i underläge redan från minut 11 eller något. Men sett till förutsättningarna tycker jag att det var ganska bra stämning.
Hur många vi var kan jag inte svara då jag är väldigt dålig på att uppskatta siffror.

Positivt iaf att det var nästan enbart Stockholmare på bortasektionen, märkte inte av några bondebajare.

Varför ljuger du för? Var ju max 100 från stockholm och resten bönder.. Du missade 'bajen fans falkenberg/varberg' som ville agera klackledare under hela matchen? Hur jävligt många pratade konstigt? Du var inte där din nolla.
2013-04-27, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SittnerHallkaft
Varför ljuger du för? Var ju max 100 från stockholm och resten bönder.. Du missade 'bajen fans falkenberg/varberg' som ville agera klackledare under hela matchen? Hur jävligt många pratade konstigt? Du var inte där din nolla.
Tala för dig själv din fitta.
Pratade med många bajare i Falkenberg och inte en enda var någonting annat än Stockholmare.
2013-04-27, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Ser fram emot ett fylleinlägg av Bornet

Citat:
Tala för dig själv din fitta.
Pratade med många bajare i Falkenberg och inte en enda var någonting annat än Stockholmare.

Hur får du det till att de flesta var från Stockholm när en buss + tre minibussar åkte från vår huvudstad och det var 400 på bortasektionen? Omöjligt att man kan ha trott att bara stockholmare var där.

För övrigt så pekar mycket på att även BP kommer att lira på tele2, fast från och med nästa år.
2013-04-27, 11:11
Medlem
Citat:

Med tanke på hur många supportrar ni har i landet, där väldigt många bor närmare Falkenberg än Stockholm, är det väl inte särskilt underligt att de är fler än stockholmarna på plats?

Exempel:

http://www.facebook.com/pages/Bajen-Fans-Falkenberg/362752323756013
http://www.facebook.com/pages/Bajen-Fans-Katrineholm/215147255191143
http://www.facebook.com/pages/Bajen-Fans-Varberg/222135261144217
https://www.facebook.com/BajenFansHalmstad

Några snabba googlingar, alla de här grupperna vet jag var representerade på er ståplats igår.
Senast redigerad av Lindgren08 2013-04-27 kl. 11:14.
2013-04-27, 11:16
Medlem
Citat:
Hur får du det till att de flesta var från Stockholm när en buss + tre minibussar åkte från vår huvudstad och det var 400 på bortasektionen? Omöjligt att man kan ha trott att bara stockholmare var där.
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Med tanke på hur många supportrar ni har i landet, där väldigt många bor närmare Falkenberg än Stockholm, är det väl inte särskilt underligt att de är fler än stockholmarna på plats?
Jävligt många åker bil vettu. Sedan så snackade jag med minst 5 stycken på matchen som bor på västkusten men är utflyttade Stockholmare.
2013-04-27, 11:19
Medlem
Citat:
Jävligt många åker bil vettu. Sedan så snackade jag med minst 5 stycken på matchen som bor på västkusten men är utflyttade Stockholmare.

Kamma till dig för fan.. Hur kom du ner? (Tror fortfarande inte att du var där)
2013-04-27, 11:42
Medlem
Citat:
de va 2 BF bussar...
2013-04-27, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajen04
de va 2 BF bussar...

Fel. En dubbeldäckare, du var också där antar jag?
2013-04-27, 12:14
Medlem
sodamans avatar
Tror vi kommer bli uppemot 8000 på Stadion idag. Fint väder vilket gör att många köper på plats och en nu eller aldrig-känsla i hela föreningen nu. Längesedan jag var såhär taggad.
2013-04-27, 12:21
Medlem
BertilEnstoerings avatar
Vad händer i Norrköping? Snittar sämre än Kalmar i inledningen, och en pinsam siffra igår. Ändå är klubben i medgång med en överraskande bra fjolårssäsong och en, får man väl säga, godkänd inledning i år. Okej, 3 raka förluster drar bort en del publik men två segrar innan det.

Fredagar bör annars vara den bästa vardagen för fotbollsmatch. Fotboll innan kvällens aktiviteter och så ledigt dagen efter. Funkar ju kanon i Tyskland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in