Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Fast dessa siffror inkluderar väl de där 100 biljetterna som getts till 60-manna företag och de 20 som getts till enmanna företag, som vi fått läsa om? Nu tror jag säkert ni får en hög siffra men då sådana tilltag görs med stort omfång kanske man ska vara lite försiktig med preliminära siffror och vänta tills man räknar antalet på arenan. Det skulle ju vara 10x fler i Poznan än som var där och det skulle bli totalt kaos i Eindhoven på grund av för få biljetter och allt vad som tidigare sagts. Men som sagt ni kommer ju absolut få en hög siffra och man tycker ju att med den siffran i baktanke borde ni med enkelhet ha slagit vårat tidigare rekord om antalet sålda årskort vid det här laget (vilket vi förövrigt hade på Gamla Malmö Stadion).
Tror aldrig jag läst om några 4-5000 i Poznan. Ni är så gulliga då en AIKare kan komma in o skriva att vi ska ha 2 000 i Poznan medan de flesta andra trodde på ett betydligt mindre antal men givetvis ska ni enbart nämna den högsta nämnda siffran i efterhand.
Och i Eindhoven är jag övertygad om att vi hade kunnat vara fler än de ca 3 000 som befann sig på arenan och de cirka 250 utanför arenan.
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Alltid trevligt med nya AIK:are på forumet, hur gammal är du - 14? Jag skrev för fan två gånger i mitt korta inlägg att ni med all säkerhet kommer att få en hög siffra, just för att undvika en exakt sådan kommentar, av en Gnagare, som du skrev. Dock att man kanske ska vara försiktig med att tro att det kommer över 40 000 om det är precis så många som är "sålda" preliminärt nu.
Förstår givetvis vad du menar, men i nuläget vore det extremt förvånansvärt om vi inte slår vårt gamla rekord.