Citat:
Ursprungligen postat av
Casaba
Kunde inte bry mig mindre om trångsynta människor kopplar vad en människa gör på sin fritid med personens arbetsplats.
Du är helt otrolig när du slänger dig med ord som "trångsynt" när man tar avstånd från pedofili. Det är verkligen helt sanslöst. Är du på riktigt?
Du kopplar inte att en spelare som representerar Malmö FF pillar på småflickors analöppningar med hans arbetsplats och roll i fotbollslaget Malmö FF?
Citat:
Jag antar att du hyllade Uppdrag granskning då de gjorde samma koppling till AIK som du gör till MFF?
Skillnaden ligger i att Uppdrag Granskning innehåll ett massa dravel utan någon som helst källkritik. I detta fall är det ju en dyster verklighet vi får se, något som du t.o.m. försvarar. Ser du inte skillnaden?
Citat:
Kan Malmö vara med och få honom att inse sitt misstag och inte gå i återfall, samtidigt som det är positivt sportigt så är det alla gånger bättre än att kasta ut och skjuta ifrån sig ansvaret från en som man haft anställd.
Malmö FF- en klubb för pedofiler. Precis vad vi konstaterat alltså.
Citat:
De flesta vuxna tyckare utanför flashback verkar ju ändå tycka att Malmö har handlat rätt
Kan vara det bästa argument jag läst i mitt liv. Några handplockade åsiktsmaskiner hävdar att det är bra gjort att låta en pedofil representera sitt fotbollslag - därför är det rätt gjort?
Citat:
men jag hoppas att du kommer till en sundare insikt om samhället innan du får barn.
Snacka om att skjuta sig själv i foten när du vördar pedofili.