2012-12-04, 15:32
Medlem
Här tar vi upp sådant som det attraherande könet sagt till oss som vi helt enkelt stör oss på. Allt från sådant som bara var lite klumpigt uttryckt till faktafel om vår favorithobby eller åsikter om stort och smått som är väldigt underliga och vi irriterar oss på.

Inget som att ”Min fru sa att vi skulle skiljas”, utan med en mer vardaglig betoning.

Annars är det fritt fram att dela med sig om saker ni fått höra som ni helt enkelt kan gå runt och störa er på, irriterande saker.
Citera
2012-12-04, 15:38
Medlem
Då börjar väl jag själv.

Jag kan irritera mig på när en tjej jag har på G/kk säger: "Jag är så sugen att jag kan ligga med vem som helst just nu"

Stör mig också något otroligt på när en kvinna försöker få en att göra saker genom att ta upp obetydliga attribut. "Du som är så lång kan väl diska? Du som är så stark, kan inte du hämta telefonen?"
Citera
2012-12-04, 15:38
Medlem
Bladderblads avatar
"Jag fryser". Ständigt och jämt, i gående, stående, sittande, liggande, brinnande form kommer en kvinna alltid att säga dessa två helt onödiga ord: Jag fryser.
Citera
2012-12-04, 15:43
Medlem
mbois avatar
Tjejer kan vara sjukt dubbelmoralisk. Och dom gnäller ofta om små saker.

(men jag gillar dom ändå)
Citera
2012-12-04, 16:26
Medlem
MonkeysOnParoles avatar
"Jag ber dig, lägg ner yxan!"
Citera
2012-12-04, 16:28
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladderblad
"Jag fryser". Ständigt och jämt, i gående, stående, sittande, liggande, brinnande form kommer en kvinna alltid att säga dessa två helt onödiga ord: Jag fryser.

Man behöver ett hjärta för att hålla igång blodcirkulationen.
Citera
2012-12-04, 16:40
Medlem
Imirons avatar
On Topic: Jag avskyr hela hycklandet. Typ när ens kvinnliga bekanta ofta talar om hur jävligt det är med 45-åriga chefer (män) som börjar dejta tio år yngre kvinnor, samtidigt som de själva, som är i 20-årsåldern, inte ser något märkligt alls med att träffa en 35-årig man. Det stör mig.

Så fort de börjar prata om någon killes intentioner blir jag också irriterad, de är så jävla naiva "Han ville bara vara snäll", nej, han bjöd dig inte på fem drinkar för att vara snäll lilla gumman.

Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Vad var det som hände egentligen? Du borde göra en egen tråd och berätta...
Citera
2012-12-04, 16:58
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Så fort de börjar prata om någon killes intentioner blir jag också irriterad, de är så jävla naiva "Han ville bara vara snäll", nej, han bjöd dig inte på fem drinkar för att vara snäll lilla gumman.

Precis.

Satt med två nya bekanta på en restaurang, en äldre man och en kvinna i cirka 20-års åldern. Man börjar direkt se hur kyparen har fått upp ett intresse för denna kvinna och slänger lite blickar mot bordet då och då (som man känner sig själv känner man andra ). Så lämnar den äldre mannen bordet för att gå på toa och jag hade ingen direkt större lust att tala med henne eftersom hon framstod som lite väl insnöad på sitt liv och rätt tråkig. Så kyparen kommer fram och frågar om hon fryser, om hon skulle vilja sitta inomhus istället (kom ihåg att det var 20grader varmt i luften och jag satt i T-shirt utan direkt några problem).

Dum som jag är och lite berusad på vinet så började snacka om hur påflugna kypare kan vara ibland och direkt hugger hon på en och påstår med en bitsk röst att "Han försökte bara vara snäll" och där dog man lite grann. Sedan försöker jag dra igång diskussionen igen så och då nämner hon helt plötsligt att "jag kommer att vara här några dagar till så du får fler möjligheter att träffa mig" och nu hade hon fått för sig att bara för man påtalar något sådant uppenbart som en kåt kypare så är man helt plötsligt svartsjuk och trånar efter kvinnan ifråga, var rätt sugen på att mig själv för hur snett kvinnor ibland kan tänka.
Citera
2012-12-04, 17:02
Medlem
Jokerswes avatar
"Vilken fet bratwurst du har slimmad längs benet, får man ta sig ett smakprov?"
Hatar brudar som ska gå rakt på sak för att jag är välutrustad.

Nej, men när de säger att de är fula, feta eller frågar vilken hårfärg de skulle passa bäst i.
"Jag fryser"
"Vad kort du är"
"Du är bara för söt du!"

osv osv ..
Citera
2012-12-04, 17:13
Medlem
cjvas avatar
"det är skillnad på män och kvinnor"
Citera
2012-12-04, 17:29
Medlem
Bladderblads avatar
Hahaha,
Citat:
Postat av Malko:
... även om det säkerligen ligger en obehaglig och känslomässigt upprivande historia bakom detta så är det bara för sant och roligt XD

Citat:
Supergrabben skrev: Stör mig också något otroligt på när en kvinna försöker få en att göra saker genom att ta upp obetydliga attribut. "Du som är så lång kan väl diska? Du som är så stark, kan inte du hämta telefonen?"
Hehehe, blev ju bara en massa humor det här.

"Kan inte du ta barnen ikväll... jag och X-kuk ska göra det-här-och-det-här", det korrekta svaret är givetvis: "Ja, men självklart tar jag dom, hur ska du kunna passa barnen när du är död?", dessvärre har jag aldrig varit så stark på muntorna, så det lama svaret blir "Ja, men det är klart, ska bli roligt, ha så kul i kväll"
Citera
2012-12-04, 17:31
Medlem
När de säger "Nej".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här