• 4
  • 5
2014-10-24, 16:43
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Tjejer generellt verkar tända på stora mängder sperma ,stora testiklar och stor snopp.
Dom tindrar med ögonen när dom ser och känner detta.
Nu undrar jag om det inte bara är ett trick av naturen så att kvinnan ska lätt få barn och en stark avkomma?
Stark fertilitet.
Eller finns det någon annan förklaring?

Tjejer hatar i regel stora testiklar. En del gillar stor kuk andra inte.

Och kukens storlek samt satsens storlek påverkar ej oddsen för att bli gravid. Det är mängden sädesceller i satsen sim avgör samt deras kvalité. En stor sats innebär nödvändigtvis inte fler spermier och en stor kuk avgör inte kvalité på spermierna. Så dina antaganden är helt fel
Citera
2014-10-24, 21:59
Medlem
Alla är olika så klart, men en stor kuk är nog ändå något dom flesta tjejerna tycker är spännande.
Hur tjejer tittar på vår "bulge" när man är ute och går, fan till och med killar kollar. Så jag tror majoriteten säger, jo tack.
Citera
2014-10-24, 22:24
Medlem
Instämmer med "themove". Visst säger många kvinnor att det första de iakttar på en man är ögonen. Tjenare säger jag... De rår inte för vartåt ögonen först dras, lika litet som män - och det är inte till ögonen. Är man det minsta observant är det ju uppenbart var de först tittar. Och underbart. Särskilt när man kommer på dem och därefter får ögonkontakt. Livet.
Citera
2014-10-24, 22:39
Bannlyst
Nej. Tittar inte först ner och sedan in i någon killes ögon, låter helt bisarrt. Såtillvida en kille inte har tights så syns ju ändå ingenting.
Gillar verkligen heller inte stor sats och stora testiklar. Får mig att tänka på valar. Låter porrskadat detta.
Citera
2014-10-24, 23:08
Medlem
JuliaFleur, det tror jag säkert inte att du gör så fort du ser en kille. Det var inte vad jag skrev (no pun intended), jag syftade på att jag mellan varven ertappar (märk ordet), tjejer med detta. Föreställer mig ett mörkertal... Alltså, reflexen att först kolla in ett paket, eller bröst, ben, whatever), följs av reflexen att titta upp för att kolla om man åkt dit... Inget konstigt med det. Inget porrskadat heller tror jag. Ingen större skillnad mellan killar och tjejer. Bara mellan de som lärt sig behärska reflexen att kolla om de torskat. ::
Citera
2014-10-24, 23:10
Medlem
...och dem som ej gjort det.
Citera
2014-10-25, 10:52
Medlem
vasaduellers avatar
Det du beskriver fungerar som sexuell superstimuli hos en majoritet av kvinnor. Det är biologiskt betingat.

Män förefaller vara lite mer diversifierade i fråga om sexuell stimuli, då det finns olika grupperingar som föredrar små/stora bröst, midja, höfter etc., hos kvinnor. Men överlag så föredrar män stor skillnad mellan höft- och midjemått, och kvinnor som har mer kurvor än genomsnittet. I stora delar av världen så är det vanligt att män uppfattar bröst som sexuell stimuli. Små bröst är då en stark sexuell stimulus, medan större bröst är en ännu starkare stimulus. På samma vis kan det fungera med kvinnans rumpa, för andra män. Kvinnor med jättebröst eller jätterumpor fungerar då som sexuell superstimulus, för respektive grupp. Denna grundläggande betingning kan vara mycket kraftfull, och pannlobens "förnuftsfilter" lyckas inte alltid kontrollera de resulterande biologiska impulserna.

Sexuella superstimuli kan kapa hjärnan, och tränga bort förnuftet, hos bägge könen. Det är därför som män helt plötsligt kan tappa allt annat under några sekunder, för att ohämmat fokusera på t ex en bystig blondin som går förbi. Och kvinnor på samma sätt, om t ex en hunk med en stor bula i brallan går förbi.

Människan är dock en art där i princip alla kan få knulla, till glädje för alla dem som inte har hästkukar eller jättemeloner (d v s människorna utanför FB). Mer om man är silverback, mindre om man är blackback, men de flesta får lov att kladda och svettas tillsammans i någon mån.
Citera
2014-10-25, 15:15
Medlem
Finns en massor med klipp på tuben med brudar som kollar in bulor eller berättar att de föredrar stora kukar... Finns en minoritet som inte uppskattar det, tur det iallafall. Vissa tjejer skulle aldrig erkänna detta. Men det är ju biologiskt det här och inga konstigheter.
Citera
2014-10-25, 15:22
Medlem
aislings avatar
Jösses! Ni har verkligen en dålig koll på kvinnor. Både på hur de fungerar och vad de vill ha. Gå ut och träffa några i verkligheten istället för på youtube och porrfiilmer. Ni kommer bli positivt överraskade.

Det är för övrigt riktigt äckligt med stor sats, stor pung. En stor kuk kan vara trevligt OM den ser bra ut, men det är absolut inte avgörande för hur sexet är med någon.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in