Jag har en stor kuk, visst fick jag ibland kommentarer i omklädningsrummet i skolan i stil med "ska du inte spela in porrfilm" osv. Men jag tänkte inte så mycket på min storlek (och i synnerhet grovlek). Men sen när började ha sex så insåg jag att de flesta tjejer älskade min stora kuk.
Trodde först de skojade eller kommenterade min kukstorlek bara för att göra mig kåt. Men då nästa alla tjejer började kommentera det med "det känns som du tar min oskuld", "du har så jävla stor", "kommer jag få plats hihi" osv. Insåg jag hur lyxigt det är att vara välhängd - och hur eftertraktat det är hos tjejerna
Tjejer gillar stora grova kukar. Titta på dem, känna på dem, runka av dem, suga av dem och framförallt ha dem i sig. Speciellt då en grov kuk som når djupt in känns sjukt mycket för dem och är en kick
Det finns nackdelar också - stor och grov kuk innebär att vissa tjejer få bara ont av vissa ställningar (i synnerhet ridning och även bakifrån med benen i sär) eller helt enkelt inte klarar för stor utan har bara ont.