2012-12-05, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoreditch
Och vad menar du sedan med uttalandet "Man ska inte generalisera!"?

När vi ändå är inne på humorspåret måste jag hålla med skribenten som skrev att "dom tindrar med ögonen när dom ser och känner detta (stora mängder sperma, stora testiklar och stor snopp)" låter som något hämtat hur en porrnovell i Fibban. "Emma tindrande med ögonen av förväntan och kåthet när hon såg bilskolelärarens stora pung och väl tilltagna stång".

Du är lite svår att förstå.

Kan bero att vi tycker olika.
Jag skulle bli en usel sexförfattare ,jag skriver om helt andra saker.
Citera
2012-12-05, 15:16
Medlem
Roxanas avatar
Ändrade rubriken så frågeställningen blir tydligare och generaliseringen mindre. / mod
Citera
2012-12-05, 15:37
Medlem
aquickones avatar
Naturligtvis har fascinationen för stor kuk och rejäl sats mycket med porrvärlden att göra också.
Stor pung har jag nog väldigt sällan uppfattat att tjejer har något "grej" för.
Citera
2012-12-06, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone
Faktiskt sant, har en stor snopp och den upplevs som "smärtande" efter ngra sessions, till min njutning såklart då. Men tror att kvinnor - giriga luder - som ni är, tänker med ögonen, inte med sin kapcitet. Kvinnor är ju rätt usla på att välja sin fajter, och just i detta sammanhang förlorar dem oavsett.

Tror kvinnor förr i tiden gick mer på djuriska drag, idag kanske dem primitiva dragen lockar men det är dem intellektuella som får kvinnor att vilja ha mer,

....o sen kommer "ÖM FITTA"
Kvinnor - det finns några miljarder olika exemplar. Kan du berätta hur många "giriga luder" såna "som tänker med ögonen" som du legat med och ingår i ditt undersökningsunderlag?

Att välja sina fajter kan vara att hålla käft men sen helt plötsligt inte vara anträffbar.
Senast redigerad av Ragnhildur 2012-12-06 kl. 09:10.
Citera
2012-12-07, 23:13
Medlem
Stor kuk kommer alltid att innebära status för mannen som bär den. Den kommer alltid att bringa respekt och avundsjuka från andra män.
Kanske är den inte nödvändig eller fungerar bättre än någon av normallängd, men den kommer likväl bringa status och kvinnor kommer alltid att vara intresserade av den.
Citera
2012-12-09, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hooker1O1
Jag vet inte. Men det verkar inte helt otroligt. Likadant som att att tjejer generellt kanske gillar starka män med muskler. Det måste ju tyda på bra gener.
Ingen skulle väl välja en liten blek spinkig kille framför ett riktigt praktexemplar till man?

Måste det? Har alla som styrketränar och fått större muskler, bra gener?

Citat:
Ursprungligen postat av morbrostewart
det här med evolution... går ju inte snabbt. vad har man för praktisk nytta av stor pung och synliga muskler i verkligheten i Sverige idag? när man sitter med ett par - tre snoriga ungar och en skabbig hund i ett mögelskadat hus med en ful, tråkig volvo utanför i nån förort.
Andra egenskaper borde spela större roll för ett drägligt liv, som t.ex. händighet, ekonomiskt sinne, bra fantasi och uppfinningsrikedom.

Du måste vara bög!
Senast redigerad av mekanikweed 2012-12-09 kl. 16:16.
Citera
2014-10-24, 09:33
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Jag har en stor kuk, visst fick jag ibland kommentarer i omklädningsrummet i skolan i stil med "ska du inte spela in porrfilm" osv. Men jag tänkte inte så mycket på min storlek (och i synnerhet grovlek). Men sen när började ha sex så insåg jag att de flesta tjejer älskade min stora kuk.

Trodde först de skojade eller kommenterade min kukstorlek bara för att göra mig kåt. Men då nästa alla tjejer började kommentera det med "det känns som du tar min oskuld", "du har så jävla stor", "kommer jag få plats hihi" osv. Insåg jag hur lyxigt det är att vara välhängd - och hur eftertraktat det är hos tjejerna

Tjejer gillar stora grova kukar. Titta på dem, känna på dem, runka av dem, suga av dem och framförallt ha dem i sig. Speciellt då en grov kuk som når djupt in känns sjukt mycket för dem och är en kick

Det finns nackdelar också - stor och grov kuk innebär att vissa tjejer få bara ont av vissa ställningar (i synnerhet ridning och även bakifrån med benen i sär) eller helt enkelt inte klarar för stor utan har bara ont.
Senast redigerad av AgentJoyBoy 2014-10-24 kl. 09:45.
Citera
2014-10-24, 09:52
Medlem
nordicwraths avatar
Ja! Alla tjejer tänder på PLÄP! (pung längre än penis)

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6...u4ieo1_500.jpg

AgentJoyBoy: Samma sak här faktiskt. Har ju inte värsta 30 cm:s kuken direkt, men ett par cm över medel och det räcker för att vissa ska säga att man har "västa monster ballen" verkar det som.

Jag är 100% nöjd med min kukstorlek. Mitt ex var väldigt liten och petite (dock i samma ålder) och den sista cm kom inte in i förs efter man hade knullat ett tag, man "bottnade" så att säga och fick ta det försiktigt. Så större kuk vill jag fan inte ha, kul att knulla en sån tjej igen och ha några cm kvar som inte går att få in, det verkar ju asjobbigt

Jag älskar när tjejer frustar ut "åh din kuk ..alltså! den.. du är så stor!" och jag är alltid glad att vara till tjänstgöring och få kvinnor att njuta! Börjar alltid med att slicka dom till orgasm och tease'a dom tills dom blir så kåta att dom tar tag i en och drar upp en.
Senast redigerad av nordicwrath 2014-10-24 kl. 10:01.
Citera
2014-10-24, 10:02
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Ja! Alla tjejer tänder på PLÄP! (pung längre än penis)

AgentJoyBoy: Samma sak här faktiskt. Har ju inte värsta 30 cm:s kuken direkt, men ett par cm över medel och det räcker för att vissa ska säga att man har "västa monster ballen" verkar det som.

Jag är 100% nöjd med min kukstorlek. Mitt ex var väldigt liten och petite (dock i samma ålder) och den sista cm kom inte in i förs efter man hade knullat ett tag, man "bottnade" så att säga och fick ta det försiktigt. Så större kuk vill jag fan inte ha, kul att knulla en sån tjej igen och ha några cm kvar som inte går att få in, det verkar ju asjobbigt

Jag älskar när tjejer frustar ut "åh din kuk ..alltså! den.. du är så stor!" och jag är alltid glad att vara till tjänstgöring och få kvinnor att njuta!

High five på det bro! Jag har inte överdrivet lång dase. Det är verkar vara rätt kasst faktiskt. Fett tråkigt att aldrig få in hela. Grovleken å andra sidan, that's the shit! Har till och med haft flickvänners tjejkompisar som vela ligga med en efter att det tagit slut

Måste vara tråkigt att ha liten kuk och aldrig uppleva så mycket kvinnlig kåthet och glädje
Citera
2014-10-24, 10:07
Medlem
onemorechances avatar
Stor kuk som i grov så ja absolut, längden skiter jag fullständigt i.

Stor sats och stora pungkulor?
Hahahaha nej det bryr jag mig inte så mycket om heller
Citera
2014-10-24, 13:32
Medlem
Micropoppans avatar
Ännu en tråd i min smak. stor absolut. Fylld till bredden med sats, absolut! ? Meeen riktigt härligt när man känner en tung pung slå emot vid varenda juck. Känns djuriskt på nåt sätt kanske har med naturen att göra who knows?
Citera
2014-10-24, 16:18
Medlem
konstigtjejs avatar
Jag gillar inte något av det haha. En stor pinne är la fint + skönt men stor sats och pung är bara äckligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in