• 2
  • 3
2012-12-05, 12:25
Medlem
Solingens avatar
Vassle- och kaseinpulver.
Jag orkar inte gå runt och äta hela tiden för att försäkra mig om att jag får i mig tillräckligt med protein. En proteinshake är dessutom betydligt billigare än t.ex. ett paket keso medan de innehåller på ett ungefär lika mycket protein.
Citera
2012-12-05, 13:00
Medlem
Aminosyra BCAA - X-tend: får bättre återhämtning, ökar min energi och får bättre pump. Jag dricker detta under träningen.

"Testosteronbooster" - Tribooster 2000mg: Den ska hjälpa att öka testonivån i min kropp och innehåller saponin, denna är tvek på att den funkar men vafan.. Tar en tablett varje morgon.

Protein - Whey 80: För att jag ej har tid/pengar att käka den mängd protein jag behöver.

Kreatin - Creatine Monohydrate: Orkar mer, snabbare resultat och ökar min återhämtning. Tar en tesked varje dag.

PWO - Craze: blir sjukt taggad att träna, fokuserad och piggare. Försöker dricka en 45 minuter innan träningen. Blir dock sjukt dålig i magen av detta då jag inte riktigt tål koffein.
Citera
2012-12-06, 18:55
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching

Melatonin tror jag är receptbelagt i Sverige på grund av någon dum anledning som jag inte kan komma på, men det går ju att skicka efter från internet.

Var köper du melatonin, och kanske de övriga produkterna?
Citera
2012-12-06, 19:16
Bannlyst
Inga.

På sin höjd något billigt proteinpulver.

98% av allt Kosttilskott är dyrt och onödigt och riktar sig till okunniga människor.
Citera
2012-12-06, 20:11
Medlem
MeGustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundmule
Inga.

På sin höjd något billigt proteinpulver.

98% av allt Kosttilskott är dyrt och onödigt och riktar sig till okunniga människor.
Håller faktiskt med dig här. Det värst är att så mycket folk tar diverse skit utan att ha en aning om varför. Däremot är proteinpulver och EAA guld värt.
Citera
2012-12-06, 20:53
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Var köper du melatonin, och kanske de övriga produkterna?

Melatonin, D-vitamin, 5-htp och magnesium: iHerb
Omega-3: omegavia
Jod: inyobutiken, Health Leads
MSM har jag bara köpt en gång och det var från svensk webbshop. Brukar kolla på prisjakt.nu var det är billigast när jag hittat märket och preparatet jag vill ha om jag handlar inom Sverige.
Senast redigerad av stopbitching 2012-12-06 kl. 20:56.
Citera
2012-12-06, 22:36
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Melatonin, D-vitamin, 5-htp och magnesium: iHerb
Omega-3: omegavia
Jod: inyobutiken, Health Leads
MSM har jag bara köpt en gång och det var från svensk webbshop. Brukar kolla på prisjakt.nu var det är billigast när jag hittat märket och preparatet jag vill ha om jag handlar inom Sverige.
Tack!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in