Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Okejdå, det är möjligt att koppen rensar ut det mesta på egen hand. Men just tungmetaller kan vara knepigt och det är inte fel att hjälpa sin kropp på traven.
Vad några spännbögar på kolozzeum säger bryr jag mig heller inte så mycket om men alla har ju rätt till sina åsikter, även du
Vad är det du vill diskutera? Huruvida du tycker detox är nödvändigt eller inte skiter jag fullständigt i och man får gärna tycka att det är en scam då kroppen rensar ut på egen hand, alla har rätt till en åsikt som sagt. Men att det finns ämnen som faktiskt hjälper till med utrensning går väl inte direkt att förneka.
Jaså, förklara hur dessa skulle bli kvar i kroppen. Varför försvinner de inte rakt igenom kroppen som det mesta kroppen inte känner till gör.
Spännbögar? Tre av killarna i de där trådarna har minst Fil.Kand inom just näringslära eller liknande, men hey, vad vet de.
Jag vill diskutera hur du lyckats bli hjärntvättad och vart under din uppväxt du tappade din logiska slutledningsförmåga, ditt källkritiska tänkande och varför du tror på sånt skräp.
Kroppen rensar sig själv alldeles ypperligt, vad är det du ska hjälpa den med?
För att tillföra något:
EAA före och efter - Efter för stimulans av proteinsyntesen och även kanske lite näringstiming. Före bara för att.
Malto före och efter - Före, bättre ork under passet, efter - Återhämtning.
Glutamin - Placebo - Kör slut på en burk.
Glycine - Återhämtning?
HMB - Kör slut på burkar.
Samtliga ovan kan i många fall ersättas av en bar före och efter.
Kreain - Enda som har vetenskapligt stöd att det faktiskt fungerar.