2012-12-03, 18:33
Medlem
Är det någon som känner till en större matbutik på Södermalm? Är Ica kvantum vid liljeholmen mitt enda hopp?

Tacksam för svar.
Citera
2012-12-03, 18:34
Medlem
gato12s avatar
har för mig att det ligger en rätt stor Hemköp vis Skanstull.
Citera
2012-12-03, 19:49
Medlem
pelegrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helvete1
Är det någon som känner till en större matbutik på Södermalm? Är Ica kvantum vid liljeholmen mitt enda hopp?

Tacksam för svar.
"Större"? Det är väl lite relativt.. .

det finns ett skapligt stort ICA vid Medis, bredvid Systembolaget, mittemot Lidl (sedär en mataffär till)
http://kartor.eniro.se/m/nM6Y9

det finns också ett hyfsat stort Konsum som är under/bakom själva Medis, nedgången är bredvid Burger King
http://kartor.eniro.se/m/nM6MJ
Citera
2012-12-03, 20:47
Medlem
Tack så jättemycket. Ska spana in dessa.

Citera
2012-12-03, 22:38
Medlem
bäst på s-malm är ica aptiten, nära bysistorg, ett par kvarter från mariatorget... ganska stor men framförallt mkt kvalitetesgrejer o bra personal

konsum under meborgarplatsen är stor, men inte super, fiskdisken är t.ex. ett skämt

ica skanstull är okej

liljeholmen har jag inte handlat så mkt på, men det känns direkt att det är klass
Citera
2012-12-03, 22:47
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handke
bäst på s-malm är ica aptiten, nära bysistorg, ett par kvarter från mariatorget... ganska stor men framförallt mkt kvalitetesgrejer o bra personal

konsum under meborgarplatsen är stor, men inte super, fiskdisken är t.ex. ett skämt

ica skanstull är okej

liljeholmen har jag inte handlat så mkt på, men det känns direkt att det är klass

de serverar ju till och med vin där
Citera
2012-12-04, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
de serverar ju till och med vin där

yep, det är klass... och sist jag var där hade de färsk mozzarella influgen från italien, få ställen i sthlm kan stoltsera med det

och ungarna tyckte att influensaorgeln (självplock godis) var strålande
Senast redigerad av Handke 2012-12-04 kl. 12:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in