Tjenare
Igår kväll så hände en otrevlig sak. Jag var på toa och spolade, allt var som vanligt men det lät jävligt skumt. Jag tänkte inte mer på det då det är en gammal byggnad, och fortsatte med mina studier. När det var dags att gå och lägga sig gick jag på toa igen, och spolade. Till min stora förvåning så var det tydligen något stopp i avloppet och vattnet flippade över i toaletten, åkte upp och ner. Därefter så började det rinna upp riktigt smutsigt vatten från duschens avlopp, däri låg även bajs. Jag ringde jouren som kom och fixade problemet, men de var tvungna att slå sönder badkaret medans de höll på, och lämnade allt i ett stort jävla kaos. Det var bajs och annat smarrigt på golvet, och grädden på moset, ett söndrigt badkar (kanten borta). De lämnade sedan lägenheten och åkte någon annanstans utan att fixa iordning någonting.
Jag vet inte om det de gjorde var fel, men eftersom de gick runt med sina skor och "vadade" i skiten och gick därefter runt i lägenheten så är det nu SKIT i hela min jävla lägenhet. Hela lägenheten behöver saneras och det luktar skit.
Är detta ok? Jag gjorde inget, förutom att spola.
Om det inte är ok, vem kan jag kontakta?
Det känns inte så jävla gött!