• 1
  • 2
2012-12-02, 23:13
Medlem
T.ex brukar jag vara mycket i Instagram, brukar hitta fina tjejer som har KIK (Som msn på mobilen)

Hur ska man starta samtalet? Typ hur ska första meddelandet vara. Hur ska man hålla samtalet vid liv. Om ni vill skriva i kik så heter jag CallMeIso
Citera
2012-12-02, 23:16
Medlem
TheGamers avatar
Tänk dig som du snackar normalt med folk. Snacka om livet, framtiden, jobb/ studier och sånt som är intressant. Försök dock att inte dra ut på en fråga utan förnya konversationen med att prata om något nytt.
Citera
2012-12-02, 23:20
Medlem
Har tänkt på detta med, eller ja mer i allmänhet i konversationer. Ja menar, brudar gillar att snacka om sig själv, så det är ju bra att ställa frågor om dem. Men hur långt ska man dra det? Det är ju inget jävla förhör?
Citera
2012-12-02, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Tänk dig som du snackar normalt med folk. Snacka om livet, framtiden, jobb/ studier och sånt som är intressant. Försök dock att inte dra ut på en fråga utan förnya konversationen med att prata om något nytt.

Jo, men man måste börja med något klyftigt, annars blir du bara ignorerad, ville bara veta om någon av erfarenhet, vet ett sätt.
Citera
2012-12-02, 23:28
Medlem
Sliskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lexington123
Har tänkt på detta med, eller ja mer i allmänhet i konversationer. Ja menar, brudar gillar att snacka om sig själv, så det är ju bra att ställa frågor om dem. Men hur långt ska man dra det? Det är ju inget jävla förhör?
Varva frågorna med lite om dig själv och dina tankar om ämnet som ni pratar om, alternativt bara allmänt om det ni pratar om
Citera
2012-12-02, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CallMeIso
T.ex brukar jag vara mycket i Instagram, brukar hitta fina tjejer som har KIK (Som msn på mobilen)

Hur ska man starta samtalet? Typ hur ska första meddelandet vara. Hur ska man hålla samtalet vid liv. Om ni vill skriva i kik så heter jag CallMeIso

Har haft kik installerat ett tag men fattar inte riktigt hur man gör eller vad det är. Kopplas det direkt till telefonkontakter?

OnT : Jag hade ju uppskattat om någon öppnat med ett skämt!
Citera
2012-12-02, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faxmo
Har haft kik installerat ett tag men fattar inte riktigt hur man gör eller vad det är. Kopplas det direkt till telefonkontakter?

Näpp, kik är typ som skype fast med meddelanden du addar folk sen skriver du till dom.
Citera
2012-12-02, 23:35
Medlem
Citat:

några tips skulle sitta fint
Citera
2012-12-02, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CallMeIso
Näpp, kik är typ som skype fast med meddelanden du addar folk sen skriver du till dom.

Får väll testa att skapa ett konto då och se om det är värt det
Citera
2012-12-02, 23:38
Medlem
Citat:
Får väll testa att skapa ett konto då och se om det är värt det
Absolute, btw är du en tjej?
Citera
2012-12-03, 01:36
Medlem
Försök vara intresserad av personen du faktiskt pratar med. Ställ mycket frågor och säg lättsamma skämt.
Citera
2012-12-03, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadeOf
Försök vara intresserad av personen du faktiskt pratar med. Ställ mycket frågor och säg lättsamma skämt.

Kan ni ta ett exempel? På något enkelt skämt man kan ta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in