2012-12-01, 21:25
Medlem
Köpte en skrivare av modell Photosmart 6510 (All-in-one-variant) i augusti i år. Den fungerade hur bra som helst fram tills patronerna man fick med tog slut. Köpte nya patroner och installerade och efter det så skrev den inte ut från den svarta bläckpatronen. Köpte en ny svart patron då jag trodde att min nya var "kass från fabrik" men samma sak med den. Lämnade in den till Netonnet och för ett par dagar sedan fick jag en "ny" (utbytesskrivare) från HP. Fick nya patroner med den som jag satte i men döm av min förvåning så skriver inte den heller ut från svart patron. Har testat med 3 olika svarta patroner nu utan att de hjälper. Har kört massa såna "rensa skrivhuvud" etc oxå...

Har jag datorn avstängd och skriver ut på skrivaren direkt via mobilen (med HP-app) så vill den inte heller skriva ut svart. Detta borde väl betyda att det inte är datorn som felet ligger på?
Skriver jag ut "skrivarstatus-sida" direkt via menyn på skrivaren så visar den bl.a. i staplar hur mycket bläck varje patron har kvar men den svarta stapeln visar den så klart ingenting då den inte skriver ut svart..

Någon som har nån lösning på problemet?

Tack på förhand!
Mvh
Citera
2012-12-02, 07:56
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Köpråd Tillbehör -> Hårdvara

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera