• 1
  • 2
2012-12-01, 00:51
Godkväll Flashback.

Jag och en vän sitter och röker ett hemmagjort spice och idébajsar, funderar på att baka brownies på ett väldigt stark spice men diskuterar upptagningsförmågan i magen. Någon här som har testat att göra kakor på dessa underbara kemikalier?

Ge oss info, annars testar vi snarast!
Citera
2012-12-01, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebensgefahr1
Godkväll Flashback.

Jag och en vän sitter och röker ett hemmagjort spice och idébajsar, funderar på att baka brownies på ett väldigt stark spice men diskuterar upptagningsförmågan i magen. Någon här som har testat att göra kakor på dessa underbara kemikalier?

Ge oss info, annars testar vi snarast!

ne har ej gjort sånt
Citera
2012-12-01, 01:27
Citat:
Ursprungligen postat av ODERTH
ne har ej gjort sånt

Givande svar, tack.
Citera
2012-12-01, 01:36
Medlem
alexkiings avatar
Det går inte.
Citera
2012-12-01, 11:01
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexkiing
Det går inte.
Borde inte det variera beroende på vilken cannabinoid?
Jag har hört av folk att det ska funka och att det inte ska funka. Bara testa!
Citera
2012-12-01, 11:40
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Borde inte det variera beroende på vilken cannabinoid?
Jag har hört av folk att det ska funka och att det inte ska funka. Bara testa!

Har läst en del personer som både kört nasalt och i ven med effekt, så varför inte oralt?
Citera
2012-12-01, 13:01
Medlem
VinniePazTheAnswers avatar
Vad är det för cannaboid? Läste här tidigare en del av dom gamla sorterna, typ jwh, blir toxiska när man äter dom.
Citera
2012-12-02, 05:09
Medlem
Bonnatorps avatar
Värt att pröva, men kör RIKTIGT försiktigt isåfall. Ingen vet riktigt hur pass spicekemikalier tar oralt, baka isåfall i ordning kanske 0,1g pulver (MAM, UR, vad som helst) per person som ska äta och vänta 3 timmar eller så. Har ni fortfarande inte fått effekt borde det vara säkert att pröva lite större mängd.
Citera
2012-12-02, 15:59
Vi har UR-144, MAM2201 samt AM2233 att välja mellan.
Citera
2012-12-02, 16:06
Medlem
Bonnatorps avatar
Kör på UR och MAM säger jag.
Men som sagt, ta det SKITLUGNT om ingen av er har eller känner någon med tidigare erfarenheter av SC:s oralt. Visserligen bara ett rykte, men hörde om nån som blev askass på det i ett par timmar. Tror dock inte dom var så noggrann med proportionerna om det var den person jag tror det var....
Citera
2012-12-02, 16:36
Medlem
Niramons avatar
Har läst att MAM funkar oralt men däremot inte UR.
Citera
2012-12-02, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niramon
Har läst att MAM funkar oralt men däremot inte UR.

Har bombat både MAM2201 och UR144. 50mg i vardera bomb, avsevärt starkare än en rökdos, men det behövs somsagt mer när jag tar det oralt. Dock med väldigt svaga resultat. En tung-body load på båda preparaten och en riktigt vilsen mindfuck, speciellt på MAM.

Kanske man ska köra högre doser, vad vet jag. Röker det hellre. Gick verkligen inte att jämföra med att baka 1.5-2g fint hasch i smör och dricka, det grabbar ska ni testa!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in