2017-10-08, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorze
Henrik är kränkt över Hanif Balis skriverier
----

Att Bali uppmärksammade Arnstads skateboardåkande, fick fruktansvärda konsekvenser enligt Arnstad.

Citat:
Henrik Arnstad säger så här:

– Hanif Balis kampanj mot mig resulterade i en våg av mordhot, terror och förföljelse. Och inte bara mot mig.
http://30dagarpatwitter.story.aftonbladet.se/
Citera
2017-10-08, 13:53
Avslutad
Tror jag skrev tidigare i tråden, eller om det var i skvallertråden, att ett av att hans barn heter Movitz. Det låter väl lite nazistiskt?

-Auschwitz! Kom här!
Citera
2017-10-08, 14:05
Medlem
Folke Schimanski nämner Henrik Arnstad i en intervju gällande sitt antinazistiska engagemang och hur relationen till Vera Oredsson ser ut. Han pratar 6:44 i klippet om HA. "Har de rätta åsikterna och håller med HA och så där..."

https://www.expressen.se/nyheter/qs/vera-har-svurit-trohet-till-hitler--brodern-folke-hjalper-flyktingar/
Citera
2017-10-09, 10:14
Medlem
baggebo1s avatar
Diskussion om Arnstad på twitter, för den som är intresserad (scrolla uppåt):

https://twitter.com/hanifbali/status/917300712702390272

DN-liberalerna (Helmerson, Orrenius osv) är verkligen extremt måna om att ingen ska kritisera ("mobba") Arnstad. Jag har aldrig någonsin sett dem markera mot Arnstads helt jävla bisarra "nazist"-, "terrorist"-, "mordhotsmaskineri"-anklagelser. Det är alltid liberalernas roll i den här kampen mellan vänstern och högern, att gå in och markera när högern börjar försvara sig själv. Därför är det bra med Bali, som vägrar spela det spelet. Balis attityd behöver smitta av sig på tusentals andra.
Citera
2017-10-09, 16:11
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Tror jag skrev tidigare i tråden, eller om det var i skvallertråden, att ett av att hans barn heter Movitz. Det låter väl lite nazistiskt?

-Auschwitz! Kom här!
I och för sig, men Fredrik/Fader Movitz levde i Stockholm under 1700-talet och figurerar i Fredmans Epistlar, Charlatarnstad kände väl sig kulturell och hipp när han föreslog Movitz, även om det ju är ett efternamn.

Tydligen skall frugan ha initierat skiljsmässan och Charlatarnstad grämde sig över det på twitter i månader.
Citera
2017-10-09, 17:44
Medlem
moralhoras avatar
Ärligt talat - varför skulle nazister ens bry sig om Arnstad? Han är ju mest skitrolig med sitt trollande. Att han skulle utgöra ett hot mot nazistsympatierna i Sverige är osannolikt.
Citera
2017-10-09, 18:06
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
I och för sig, men Fredrik/Fader Movitz levde i Stockholm under 1700-talet och figurerar i Fredmans Epistlar, Charlatarnstad kände väl sig kulturell och hipp när han föreslog Movitz, även om det ju är ett efternamn.

Tydligen skall frugan ha initierat skiljsmässan och Charlatarnstad grämde sig över det på twitter i månader.
Jag trodde det var en referens till den svenska elektroswing/hiphop-gruppen Movitz.

Var Arnstad galen innan skilsmässan också eller var det skilsmässan som bröt hans psyke itu?
Citera
2017-10-09, 18:08
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ärligt talat - varför skulle nazister ens bry sig om Arnstad? Han är ju mest skitrolig med sitt trollande. Att han skulle utgöra ett hot mot nazistsympatierna i Sverige är osannolikt.

Det fins ingen som behöver bry sig om Arnstad. Karln är expert på att förstöra sin egen plattform.
Citera
2017-10-09, 18:09
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatt-Kaninen
Jag trodde det var en referens till den svenska elektroswing/hiphop-gruppen Movitz.

Var Arnstad galen innan skilsmässan också eller var det skilsmässan som bröt hans psyke itu?
Det kan det mycket väl ha varit, tack och lov är jag inte insatt i hans trasiga insida. Vad gäller hans äktenskap så var han spritt språngande redan innan vilket jag tror bidrog till att frugan stack. Han blev ju inte direkt bättre av att bli dumpad
Citera
2017-10-09, 18:32
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Det fins ingen som behöver bry sig om Arnstad. Karln är expert på att förstöra sin egen plattform.

Om nazisterna tar Arnstad seriöst så ja, jag vet inte. Gubben är ju faktiskt rätt kul.

Jag var nere på deras demonstration i Göteborg och såg att dom hade en skylt med Helle Klein (av alla personer) som "folkförrädare", men ingen på Arnie-Parnie. Han ses inte som viktig hos hardcore-nassar uppenbarligen...
Citera
2017-10-10, 12:04
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Henrik Arnstad säger så här:Hanif Balis kampanj mot mig resulterade i en våg av mordhot, terror och förföljelse. Och inte bara mot mig.]
En våg? Bestående av hur många människor? Skulle vara kul om Arnstad berättade vari denna "våg" bestod. Att för en gång skull ge belägg för sina vilda hyperboler. Men det händer väl inte idag.........
Citera
2017-10-10, 14:22
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag var nere på deras demonstration i Göteborg och såg att dom hade en skylt med Helle Klein (av alla personer) som "folkförrädare", men ingen på Arnie-Parnie. Han ses inte som viktig hos hardcore-nassar uppenbarligen...

Få saker grämer Arnstad mer än att inte räknas till dem som de riktiga nazisterna ser som folkförrädare värda att nämna. Då får ett och annat höhö från Balis twitterläsare duga som nazistisk mordhotsvåg.

(Kul f.ö. att Klein sägs vara folkförrädare. NMR et al:s arbetshypotes är väl annars att kulturmarxismens själva syfte är att medvetet gynna judarna som folk på andra folks bekostnad.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in