2005-04-19, 20:43
Medlem
Vad finns det för bra alternativ till Nero 6? För det programmet är väl på nästan 90 megabyte?
Jag är ute efter ett gratis dvd-brännarprogram som är enkelt och som inte upptar mycket plats.

Tacksam för tips!
Citera
2005-04-20, 12:49
Medlem
Jag skulle rekomendera DVD Decrypter, gratis och otroligt litet, finnas att hämta lite varstans. Otroligt smidigt program och det enda jag använder nu för tiden
Citera
2005-04-20, 12:56
Medlem
icys avatar
DVD decrypter är bra lite program, funkar bra att bränna olika imagefiler, men skall man bränna andra typer av filer så funkar det inte. Visst man kan göra om filerna till en imagefil, men det är lite väl omständigt. Varför inte Nero? Har du problem med diskutrymme eller något?
Citera
2005-04-20, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icy
DVD decrypter är bra lite program, funkar bra att bränna olika imagefiler, men skall man bränna andra typer av filer så funkar det inte. Visst man kan göra om filerna till en imagefil, men det är lite väl omständigt. Varför inte Nero? Har du problem med diskutrymme eller något?

Det är ju bara att använda det gratis programmet ImageTool, underbart litet program det med, otroligt litet och otroligt smidigt. Tar ju inte mer än 5 minuter att göra en imagefil, det är de program som jag använder iaf.

DvD Decrypter funkar ju att rippa filmer med också, ett litet plus. Och det kommer fler och fler funktioner i programmet, jag är inte så insatt men det verkar bli bättre och bättre
Citera
2005-04-20, 17:05
Medlem
Stiffmeisters avatar
Ett program som inte är så gratis (om man inte host DC host) men är lika lätt att använda som Nero 6 är Roxio easy cd/dvd creator.
Citera
2005-04-21, 23:00
Medlem
Tack för alla tips - jag ska testa programmen!

Jag tar gärna emot fler tips om det är någon som känner sig manad att föreslå andra program.
Citera
2005-04-21, 23:15
Medlem
Stiffmeisters avatar
Ett annat betalprogram från Roxio som också är rätt schysst är winoncd...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in