2012-11-29, 16:55
Medlem
Sonen-af-Borkas avatar
Av någon förbannad anledning ändrar sig visningen av mappar till detaljerad lista av sig själv i min filmmapp. Så fort jag stänger ner eller går in i en undermapp ändras det det tillbaka till detaljerad lista.
Kan ha blivit en lite luddig förklaring men jag hoppas ni fattar. Jag vill alltså inte att mina filmer ska visas i en detaljerad lista men vad jag än gör hoppar skiten tillbaka till just detaljerad lista.
Citera
2012-11-29, 17:19
Medlem
NativeVLANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonen-af-Borka
Av någon förbannad anledning ändrar sig visningen av mappar till detaljerad lista av sig själv i min filmmapp. Så fort jag stänger ner eller går in i en undermapp ändras det det tillbaka till detaljerad lista.
Kan ha blivit en lite luddig förklaring men jag hoppas ni fattar. Jag vill alltså inte att mina filmer ska visas i en detaljerad lista men vad jag än gör hoppar skiten tillbaka till just detaljerad lista.

Gå in i mappen, tryck på alt (så menyraden kommer upp), gå in under verktyg -> mapp alternativ -> in under tabben "visa" (eller liknande, kommer inte ihåg exakt vad det står). Tryck på "Apply to all folders".

Klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in