Testa Bicom resonansterapi!
Med det kan man behandla alla möjliga allergier, är själv under behandling nu för kattallergi och har blivit mkt bättre! det är en form av alternativ medicin kan man väl säga, är inte vetenskapligt bevisat :P Finns i många städer.
lite info:
"Bicomapparaten läser in frekvensmönster från ett ämne (t.ex. vete), omvandlar dem till terapeutiska frekvensmönster, utsätter patienten för dessa via elektroder (mjuka plattor), tar in patientens respons och anpassar behandlingen därefter.
För att skapa terapeutiska frekvensmönster kan Bicom förstärka, försvaga, invertera och filtrera inlästa frekvensmönster.
Exempel: En person har reaktion mot vete. Bicom-apparaten laddas med vetemjölsampull, läser in och inverterar frekvensmönstret. Därefter exponeras patienten för detta "spegelvända" frekvensmönster. När signalerna möts dämpas de som vågskvalp lite för varje behandling till dess reaktionen släckts ut.
Hur många behandlingar man behöver är individuellt och brukar bero på hur länge man gått med besvären, men vanligen får man räkna med mellan sju och femton behandlingar."
Det är alltså inga stick eller så! Den enda biverkan egentligen är att man kan bli sämre under behandlingen. Där jag har gått kostade de 650kr för en testning där de testade mot ca 300 olika allergener. Sedan har varje behandling kostat 500 kr o då kan man behandla mot en massa olika grejer, jag behandlades mot 12 olika grejer jag var känslig mot.
Tycker lätt du ska kolla upp det.
Lycka till!
/