2012-11-28, 23:47
Medlem
Fadingskys avatar
Hej!
Jag är novis när det kommer till smartphones. Har hittills endast haft ZTE blade utan internet som jag endast använt till att ringa och sms:a med, då med Halebop Hallå men eftersom mitt abonnemang nu har gått ut och jag betalar cirka 250 kr i månaden så tänkte jag att jag ändå kunde signa ett nytt och fixa en ny mobil så att jag faktiskt kan använda internet på mobilen också. Det jag hade tänkt var en mobil + halebop rubbet för 249 kr ungefär i månaden. Jag kommer att använda mobilen för att ringa och sms:a med men vill även kunna kolla mail, facebook och nyheter på den möjligen någon youtube-video någon gång då och då så förhoppningsvis inte jättehöga krav. Vilken mobil rekommenderar ni av Halebop Rubbet-mobilerna? Har själv kollat in Xperia J, Xperia U, Xperia Go, HTC Desire C samt Samsung Galaxy S3 Mini (som går för 249kr/månad med mecenat).
Citera
2013-01-07, 22:04
Medlem
Omtanksams avatar
Snor denna tråd lite.
Halebop rubbet abonnemang som gäller och en tålig smartphone med gps.
Den ska fungera!, buggar och omstartningar å annat krångel är stora minus.
Top of the art prestanda hamnar längre ned på skalan..såklart.

Väljer lite mellan Sony xperia go samt Samsungs galaxy xcover.
Vilken skulle du välja och varför?
Eller du kanske rent utav har ett annat förslag?
Senast redigerad av Omtanksam 2013-01-07 kl. 22:31.
Citera
2013-01-10, 20:09
Medlem
Omtanksams avatar
Blev en xperia go. Återkommer med åsikter.
Citera
2013-01-16, 00:38
Medlem
Omtanksams avatar
Fittelefon. Min första touchskärmslur och jag kan fan inte scrolla i en lista utan att ringa halva jävla listan. Känns som man har parkinsons och försöker spela plockepinn.
Finns det någon mobil med nummerskiva?..*muttrar*
Citera
2013-01-16, 01:30
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omtanksam
Fittelefon. Min första touchskärmslur och jag kan fan inte scrolla i en lista utan att ringa halva jävla listan. Känns som man har parkinsons och försöker spela plockepinn.
Finns det någon mobil med nummerskiva?..*muttrar*

Vilken lur hade du?

jag har kört allt från X10 mini pro till min favvo HTC Desire Z, inte nummerskiva men tangentbord.

Äpplet som jag testade sist - visst, den är ju snäll. Men för dom pengarna så ska den fan laga frukost åt mig.

Men börja med en sån här http://prylkoll.se/bakelit-lur-till-mobilen/

Segt å ringa alla man känner samtidigt.
Senast redigerad av christery 2013-01-16 kl. 01:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in