2012-11-28, 22:38
Medlem
Som rubriken lyder så var min flickvän nyligen otrogen med en som jag trodde var min vän och jag håller på att bryta ihop.

Han är snart 30 år och är ca 10 år äldre än mig, han är knarkare och riktigt snuskig som ligger runt med massor av tjejer varje helg och tanken på att min fina "lilla" tjej haft honom över och i sig får mig att vilja slå sönder och samman allt jag ser.
Men samtidigt när jag pratar med henne så blir jag helt svag och förstörd över tanken på att leva utan henne och börjar nästan tänka att det är mitt fel att det hänt då det var jag som presenterade dom för varandra..

vad ska jag ta mig till? älskar ju henne jättemycket, vi har varit tillsammans i flera år och har nästan bara gemensamma vänner så även om vi inte fortsätter att vara tillsammans så kommer vi garanterat att träffas.

Jag är sån att jag stänger in mig när något sånt här jobbigt händer, jag stänger av allt.. men jag tror att hon är tvärtom, att hon vill ut i helgen och dricka och tanken på att hon ska bli full och träffa samma kille eller andra idioter gör mig tokig och jag börjar till och med tänka om jag borde gå ut jag också bara för att hålla koll, (helt sjuka tankar jag vet) och jag vill inte vara sån...

Skrev nog bara här för att höra om andra haft samma problem?
behövde kanske avreagera mig lite också på något annat sätt än att ha sönder inredningen.
Citera
2012-11-28, 22:41
Medlem
Jarans avatar
Du får höra med henne varför hon gjorde det, om hon verkligen älskar dig. Verkar ju tveksamt när hon impulsivt har sex med denna kille på 30 år.
Citera
2012-11-28, 22:42
Medlem
Dumpa henne! Du kommer klara dig helt jävla underbart själv, du har bara varit i ett förhållande så länge att du inte vet vad som är upp eller ner längre.

Jag vet att många personer här inne har varit i samma situation, eller liknande, och jag lovar att alla håller med mig om att det bästa är att dumpa och gå vidare med sitt liv.
Citera
2012-11-28, 22:43
Medlem
candystashs avatar
Hon älskar inte dig som du älskar henne. Du borde lämna henne direkt.
Varpå din "kompis" så förtjänar han ett rejält kok stryk!
Citera
2012-11-28, 22:43
Medlem
BrittIngers avatar
Acceptera inte otrohet, det kommer bara förstöra dig i längden, gnaga sönder dig inifrån. Och be din "vän" dra åt helvete
Citera
2012-11-28, 22:44
Medlem
Zelogaths avatar
För det första så är det inte ditt fel.
Människor har fri vilja, och handlingar har konsekvenser.

För det andra, så tycker jag att du ska referera dessa personer som "fd vän" och "ex".
Självklart känns det som att man inte kan leva utan den man älskar, men det går faktiskt.
Det var rejält svinigt.

Kom ihåg- skit ska skit ha.
Tyckte hon att det var trevligt att ligga med en slusk så kan hon väl fortsätta med det.
Om du tycker att din vän är äcklig så borde du ju även inse hur äcklig din flickvän är.

Det är även hon som har gjort mest fel- hon svek dig och låg med någon annan, som dessutom var en av dina vänner.

Jag rekommenderar dig att göra slut, och undvika all form av kontakt med dessa människor.
Du kommer grubbla på detta ständigt annars, och troligtvis kommer du aldrig kunna lita på henne på samma sätt som förut.
Och det går inte att låsa in henne i källaren.

Som jag nämnde, handlingar har konsekvenser.
Låter du det bero så visar du henne att det är okej att använda dig som en dörrmatta eller handduk när hon har grisat ned sig med sluskar.
Sätt ned foten och dumpa slampan istället, så kanske hon vaknar upp lite.

Det är ett allvarligt problem att vissa människor tror sig kunna göra vad fan de vill utan att tänka på andra människor.
Sådana ska man inte beblanda sig med.
Citera
2012-11-28, 22:46
Medlem
Det verkar som du nu är singel med en vän mindre
Senast redigerad av HerrBira 2012-11-28 kl. 22:49.
Citera
2012-11-28, 22:48
Bannlyst
Att ni aldrig lär er denna situation har en del hamnat i,dvs inte bara du..
Så blir det när man låter sina vänner umgås med flickvänen.. En kill kompis och ett sliddjur kan aldrig bara ha vänskap till varandra jämt. det slutar alltid med kuken i fittan. lär dig det bög ts.
Sedan får alla här inne argumentera mot mig men jag skiter fullständigt i kritien..
Nej det handlar inte om förtroende en kvinna är mer korkad än ett manligt kön och går alltid att göra henne dum för att sedan trycka henne i tvåan.
Citera
2012-11-28, 22:48
Medlem
tsuacoloHs avatar
Dumpar du henne kommer det självklart vara sjukt tufft i början, men tillslut blir det bra. Du är bara 20 år, inte vill du leva resten av ditt liv med en sån sl*mpa?

Jag var själv med om ungefär samma sak, en tjej jag varit tillsammans med i 16 månader(jag var vid tillfället 18 år) hade sex med en polare, trodde aldrig jag skulle kunna leva utan henne men även när jag efter ett par månaders paus förlät henne glömde jag inte och det blev inte samma sak.

Gjorde slut med henne, hade sex med hennes kompis(omoget, ja) mådde piss ett tag och träffade en ny.

Kommer du kunna lita på henne? Kommer du kunna ligga på henne där han låg? Är hon verkligen värd dig? Fråga dig själv det, för det finns andra, tiden läker alla sår.
Citera
2012-11-28, 22:49
Medlem
Min "vän" har jag inga problem att kasta åt helvete, han är ett vider bara att jag borde förstått det för länge sen.

Vet att jag borde göra mig av med henne också, är nog bara orolig för vad jag ska göra nu.. har liksom bott tillsammans med henne i 3 år och trodde min framtid var med henne.
Citera
2012-11-28, 22:50
Medlem
Dumpa henne. Det kommer förmodligen inte vara sista gången hon är otrogen mot dig om du väljer att stannar kvar hos henne. Älskar man någon med hela sitt hjärta så ÄR man inte otrogen mot denna personen. Så jag antar att hon inte älskar dig på samma sätt som du älskar henne tyvärr.
Jag vet att det är förjävligt att släppa taget på nån man älskar så jävla mycket, men du kommer bara att bli ännu mer sårad om du inte dumpar skiten.
Mvh Mitz
Citera
2012-11-28, 22:51
Medlem
Dumpa henne och din falska snuskiga "kompis" (en kompis ligger inte med sin kompis flickvänn!! så är det bara.) hon har tydligt valt att hon inte vill ha något med dig att göra. Skit i dom livet går vidare men livet tar bara en annan riktning =) . Sök jobb på annan ort, flytta? skaffa dig nya vänner, gör en oplanerad resa till något land du inte varit i och sätt dig på en krog och prata med okända personer.

Fan gör något som du brinner för och låt inte tankarna gå åt att tänka på det förflutna och om hur mycket du älskar bal bla bla. Det skapar bara massa väsen i din hjärna som du vill bli av med. Ha roligt och njut av livet istället =)

Upp med hakan och skit i det här.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in