2012-11-28, 22:52
Medlem
Bra tänkt, det är inte inredningens fel så låt den vara.

Det är verkligen inte ditt fel heller bara för att du har presenterat dom för varandra.

Jag vet att det är lätt för mig att säga att du ska dumpa henne men allt du nämnde bekräftar bara att det är det ända rätta, gå med högtburet ur det här så lovar jag dig att du kommer bli hjälten bland dina vänner.
Tro mig, man kommer över förälskelser med tiden. Det för ofta nåt gott med sig.
Citera
2012-11-28, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daemeon
Dumpa henne och din falska snuskiga "kompis" (en kompis ligger inte med sin kompis flickvänn!! så är det bara.) hon har tydligt valt att hon inte vill ha något med dig att göra. Skit i dom livet går vidare men livet tar bara en annan riktning =) . Sök jobb på annan ort, flytta? skaffa dig nya vänner, gör en oplanerad resa till något land du inte varit i och sätt dig på en krog och prata med okända personer.

Fan gör något som du brinner för och låt inte tankarna gå åt att tänka på det förflutna och om hur mycket du älskar bal bla bla. Det skapar bara massa väsen i din hjärna som du vill bli av med. Ha roligt och njut av livet istället =)

Upp med hakan och skit i det här.

Det här inlägget gjorde mig faktiskt riktigt pigg, tack ska du ha
Citera
2012-11-28, 22:58
Medlem
NovaOculuss avatar
Fimpa slynfittan

Har hon horat runt så är det inget som hindrar henne från att göra det igen
Citera
2012-11-28, 22:59
Medlem
Va inte så snål, tycker gott du kan dela med dej till din pundarpolare...
Det är la bättre din tjej knullar med nån du känner iaf, dela med helt enkelt
Citera
2012-11-28, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Va inte så snål, tycker gott du kan dela med dej till din pundarpolare...
Det är la bättre din tjej knullar med nån du känner iaf, dela med helt enkelt

Oj, du måste va mer trasig än vad jag är. Sök hjälp
Citera
2012-11-28, 23:06
Medlem
Måste tyvärr bara instämma i dumpa-kören.

Antigen gör man upp innan att man har öppet förhållande eller så ger man fan i andra kukar/murror.

Du har nu valet att vara en dörrmatta som hon kan trampa på resten av livet, se det såhär allt hon säger, gör eller tänker är bara för att du ska ligga kvar där innanför tröskeln så att hon efter att ha gjort vad hon vill kan komma hem och trampa på.

Ser man också på det som grader i helvettet så har du ju "typ" flirt, hångel sen sex. Som jag tycker så må det ju gå om man stannar vid endera steg men går man hela vägen så är det ju inget som "bara händer" utan ett rätt medvetet val, även i fyllan.

Så välkommen som singel som lärt sig lite på vägen om sk. vänner!
Citera
2012-11-28, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigarenX
Oj, du måste va mer trasig än vad jag är. Sök hjälp

Sa han som vill vara ihop med nån som är otrogen med en pundare!
Det var inte första gången hon fick knarkarkuk i fittan, skulle jag tro.

Vad fan har du för polare och vad fan har du för brud?
Pundar du och hon också?
Citera
2012-11-28, 23:15
Medlem
Malkos avatar
Hur fick du reda på det?
Citera
2012-11-28, 23:21
Avslutad
Fråga din "flickvän" angående hennes otrohet. Så du får svart på vitt vad som hände. Dumpa henne efteråt. Din "vän" behöver du inte säga nåt till. Bara ignorera, han lär förstå.
Citera
2012-11-28, 23:28
Medlem
Citat:
Det här inlägget gjorde mig faktiskt riktigt pigg, tack ska du ha

Härligt! det var så lite så
Citera
2012-11-28, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Hur fick du reda på det?

Jag var med dom den kvällen, men jag fick tydligen inte följa med på efterfesten av någon anledning, sen på morgonen när hon skulle komma hem kom hon aldrig, hennes kompisar sa att hon vägrade följa med hem och ville stanna. Senare nästa dag kom hon hem på kvällen och hon fattade att alla visste vad som hade hänt, det var för uppenbart för att ljuga om så hon berättade allt.
Citera
2012-11-28, 23:35
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Jag var med dom den kvällen, men jag fick tydligen inte följa med på efterfesten av någon anledning, sen på morgonen när hon skulle komma hem kom hon aldrig, hennes kompisar sa att hon vägrade följa med hem och ville stanna. Senare nästa dag kom hon hem på kvällen och hon fattade att alla visste vad som hade hänt, det var för uppenbart för att ljuga om så hon berättade allt.

Ts du borde skämmas, hon ville ha kuken och fick den.. Tar du tillbaka henne kommer det hända igen, och det hoppas jag nästan, för du är fan den dummaste jäveln jag sett på år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in