• 1
  • 2
2012-11-28, 17:04
Medlem
hejsan jag gav familjen ett smakprov på mina hushkakor. mamma 36år pappa39år och även min lillebrorsa på 9år alla hade riktigt trevligt vi kolla på film och alla skratta skitmycket, roligaste kvällen i mitt liv frågan är den är det okej om jag gör om det? för vi hade riktigt trevigt tillsammans. Men vet inte om jag vågar berätta vad jag gort. :/
Citera
2012-11-28, 17:16
Medlem
Battery6s avatar
Det är fan inte okej. Att droga andra utan deras vetskap är fel så länge du inte försöker rädda deras liv på nåt vänster men nu handlar det ju inte riktigt om nåt sådant. Misstänker dock starkt att du är ett troll då jag trott mig veta att ingen jävel som kan använda internet är så korkad att han drogar sin 9 åriga brorsa.
Citera
2012-11-28, 17:24
Medlem
asså så ni vet så var det inte meningen att ge min lillebrorsa men han ville ju ha så visste inte hur jag skulle säga att han inte skulle få något in framför föreldrarna.
Citera
2012-11-28, 17:26
Medlem
ex69-dtrs avatar
Vad har hänt med Flashback?
Citera
2012-11-28, 17:44
Medlem
MADYEs avatar
Din historia låter jätte trolig.
Citera
2012-11-28, 17:51
Medlem
Kan detta till synes oändliga flöda någonsin sluta?

OnT: Om det du säger är sant så är det upp till dig om det är rätt eller fel och om du gör om det igen, det du gör är att mata hela din familj med en olaglig drog som kan skada barnet på nio års utveckling av hjärnan.
Citera
2012-11-28, 17:53
Medlem
DenNyaDealens avatar
shit, luktar troll. Vem ger sin familj brownies? Bara idiotiskt..
Citera
2012-11-28, 17:53
Medlem
airsts avatar
Uppenbart troll? Varför skulle nån tycka det är kul att bli överraskningsdrogad?
Citera
2012-11-28, 18:01
Medlem
KurtAktsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Shady
hejsan jag gav familjen ett smakprov på mina hushkakor. mamma 36år pappa39år och även min lillebrorsa på 9år alla hade riktigt trevligt vi kolla på film och alla skratta skitmycket, roligaste kvällen i mitt liv frågan är den är det okej om jag gör om det? för vi hade riktigt trevigt tillsammans. Men vet inte om jag vågar berätta vad jag gort. :/

Jag tror din 9 åriga bror hade blivit konstig om jag ska vara ärlig. Jag tror inte en smula på det du säger.

Om vi ponerar att du är 18 år så var din mor och far 18 respektive 21 år gammal när dom fick dig, inte för att det skulle vara några konstiga omständigheter över huvud taget, men du har uppgett detaljer i din historia som du annars inte skulle finna relevant om det hade skett i verkligheten.

För övrigt så är det aldrig rätt att droga människor som inte själv vill eller medvetet blir drogade. Så ja det är fel. Men ditt hittepå var för uppenbart.
Citera
2012-11-28, 18:14
Medlem
Cosmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airst
Uppenbart troll? Varför skulle nån tycka det är kul att bli överraskningsdrogad?

Jag hade tyckt det var kul i alla fall.
Citera
2012-11-28, 20:10
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Så din familj märkte inte ett dom blev påverkade? sluta ljug din jävla mytoman
Citera
2012-11-28, 20:26
Medlem
TequilaBoys avatar
Sluta skrika troll!.. Vet en som gjort detta, anar ni inte så mycket sjuka människor det finns
Tror nog inte familjen skulle mått så bra, men vafan, varför inte! Hehe
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in