2012-11-28, 08:44
Medlem
klybans avatar
Kopiera jag av Nintendo Wii - Online och nätverksspelande rätt av från Falukorv, startar upp de andra trådar som också behövs för WII U.

Det här är tråden där vi diskuterar online- och nätverksspelande på Nintendo Wii.
Även tekniska frågor om dessa ämnen fungerar här, trots att det finns en dedikerad supporttråd för Wii.

Om det du tänkt skriva inte riktigt platsar här, så kanske någon av de övriga officiella trådarna om Nintendo Wii passar bättre.

Nintendo Wii U - Allmän diskussion(Nintendos nya stationära konsol)
Nintendo Wii U - Support
Nintendo Wii U - Chippning, softmods, usb-loading, brända spel, homebrew
Nintendo Wii U - Online och nätverksspelande
Citera
2012-12-01, 20:34
Medlem
klybans avatar
Nån som testat ZombieU online?
Citera
2013-01-03, 13:24
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nån som testat ZombieU online?
Tänkte gjort så imorse men det verkade så omständigt & krångligt att linka upp(?) sin mii-karaktär och allt vad man nu behövde godkänna och krågla med (är syrrans ungars konsol jag spelar på) så jag gav upp, hade inte så mycket tid att spela så prioriterade game time.

Konsolen är ju "uppkopplad" så varför ska man behöva hålla på och klödda för? annars tycker jag spelet är riktigt riktigt grymt och nervigt på ett bra sätt.
Citera
2013-01-04, 19:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidPåverkad
Tänkte gjort så imorse men det verkade så omständigt & krångligt att linka upp(?) sin mii-karaktär och allt vad man nu behövde godkänna och krågla med (är syrrans ungars konsol jag spelar på) så jag gav upp, hade inte så mycket tid att spela så prioriterade game time.

Konsolen är ju "uppkopplad" så varför ska man behöva hålla på och klödda för? annars tycker jag spelet är riktigt riktigt grymt och nervigt på ett bra sätt.
Skaffa mig Mii, tyckte jag gick rätt snabbt enkelt.
Citera
2013-01-05, 12:03
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Skaffa mig Mii, tyckte jag gick rätt snabbt enkelt.
En Mii-gubbe har/hade jag redan utan det var något annat klödd, registrera den och sånt. Iaf så provade jag igen och då behövdes det ingen registrering(?) men då kunde jag inte välja pad´en utan konsolen ville jag skulle ansluta och kalibrera en wii-kontroll eller den nya "pro"-kontrollen som ser ut som en gammal Segakontroll och spela som... jag vilket det nu var?
Massa strul tycker jag men det SKA gå..
Citera
2014-07-23, 16:29
Medlem
klybans avatar
Skulle vilja se Pikmin 3 i någon slags online mode.
tex mission i co-op ocb bingobattle i vs-mode.

Sen finns ju det så man kan se "World record", en del av dessa är sjuka poäng.
Pikmin 3 är det spel som skänkt mig och mina barn en del stunder tillsammans, där vi haft skoj tillsammans.
De flesta andra spelar har dom mest skoj, och jag mest är med för dom ska få hjälp eller att för dom tycker det är skoj.
Sen skulle det väl vara ZombieU "multiplayer", som de gillar spela med mig och jag tycker det är skoj.
Där de gillar skicka ut så mycket stora och elaka Zombies de kan, och blir inte glada på mig när jag skickar på autoturrets på dom
Citera
2014-11-24, 10:39
Medlem
skitgotts avatar
Hoppas verkligen att Super Smash Bros. for Wii U fungerar stadigt och smidigt online. Brawl var ju rent utav helvete. Är dock lite orolig eftersom många säger att 3DS-versionen laggar online.
Citera
2014-11-25, 15:54
Medlem
FrankTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitgott
Hoppas verkligen att Super Smash Bros. for Wii U fungerar stadigt och smidigt online. Brawl var ju rent utav helvete. Är dock lite orolig eftersom många säger att 3DS-versionen laggar online.

Har läst och hört mycket bra om online i Amerika, ska vara jävligt smidigt och funkar felfritt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in