2012-11-26, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memelli
Hennes Facebook: https://www.facebook.com/sarah.lagerstrom1
Där finns ju även vad jag förmodar bilder på hennes pojkvän?

Hela den här grejen verkar riktigt jävla mysko...

Nu får jag helt plötsligt en känsla av att han ljuger om det där bråket i hytten? Alltså hennes pojkvän?
Citera
2012-11-26, 23:30
Medlem
Vad gjorde pojkvännen medan hon rökte? En vettig pojkvän hänger väl ändå med? Hon var antagligen en aning upprörd och han bara dissade henne?
Citera
2012-11-26, 23:39
Medlem
egots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menare
Vad gjorde pojkvännen medan hon rökte? En vettig pojkvän hänger väl ändå med? Hon var antagligen en aning upprörd och han bara dissade henne?

medans jag skrev mitt tidigare inlägg hade jag inte sett inlägget där hennes mobil, plånbok och handväska fanns kvar i hytten. dessutom att en kamera loggat henne.

men pojkvännen borde väl sett någon av de andra vid landstigningen och frågat?

förhoppningsvis har e hon på eskapad, med någon annan kille.
Citera
2012-11-26, 23:43
Medlem
Fler bilder på henne finns att se här:
https://www.facebook.com/sarah.lagerstrom1/photos_stream
Citera
2012-11-26, 23:47
Medlem
Hon lär garanterat ligga i vattnet hur som helst. Frågan är hur hon hamnade där. Vi kanske ska lugna oss med att anklaga pojkvännen i det hela, även om det verkar riktigt skumt. Finns inga riktiga bevis på det än. Undrar fortfarande varför han inte hängde med ut... Inga fler uttalanden från pojkvännen?
Citera
2012-11-26, 23:49
Medlem
eastdulwichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Fler bilder på henne finns att se här:
https://www.facebook.com/sarah.lagerstrom1/photos_stream

Hon är väldigt vacker!

Men för att återgå till ämnet! Jag undrar också vem som låter sin tjej gå upp ensam på utedäck kl 0400 på natten, jag skulle då aldrig låta det ske!

Det sägs att det ska vara något bråk, detta är ännu en anledning till att inte låta henne gå ut själv.....

Jag hoppas verkligen INTE på det här scenariot, men jag tror hon ramlat i vattnet
Citera
2012-11-26, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eastdulwich
Hon är väldigt vacker!

Men för att återgå till ämnet! Jag undrar också vem som låter sin tjej gå upp ensam på utedäck kl 0400 på natten, jag skulle då aldrig låta det ske!

Det sägs att det ska vara något bråk, detta är ännu en anledning till att inte låta henne gå ut själv.....

Jag hoppas verkligen INTE på det här scenariot, men jag tror hon ramlat i vattnet
Allt tyder väl ganska starkt på att hon har ramlat i vattnet av någon anledning.
Finns väl rätt mycket som pekar på att pojkvännen har gjort något, eller den andra killen?
Men eftersom han var den sista som såg henne i livet så pekar det ju mest på honom.
Undrar om bilden som är tagen på henne togs av pojkvännen på färjan?
Citera
2012-11-26, 23:54
Medlem
egots avatar
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=499870550043247&set=a.3658868801082 82.87947.324878340875803&type=1&relevant_count=1

" Hon gick då ensam upp för trappan. Handväska, mobil och plånbok låg då kvar på hytten."

det heter väl i hytten, men det jag reggar på, är 'låg kvar i hytten.'

låg kvar i hytten säger man, och då är väl dessa saker inlämnat till polis för undersökning?
Citera
2012-11-26, 23:55
Medlem
Mickeavensiss avatar
Läste artiklen och blev bedrövad, försvunnen på en finlandfärja mitt i natten kan ju bara betyda en sak. Förhoppningsvis har hon dumpat sin pojkvän och smitit iland men det låter ju osannolikt tyvärr. Skulle tro mannen hon bråkade med knuffa i henne.

Citat "Enligt mamman har polisen inte hört de två killarna som var i sällskap på båten, varav den ena ska ha hamnat i bråk med Sarah."

Jaha polisen tar inget på allvar tydligen.
Citera
2012-11-26, 23:58
Bannlyst
Om man skulle bli iknuffad,eller hoppa självmant är man körd då eller kan färje-personal eller dylikt se om någon ramlar eller blir knuffade över bord? Finns det kameror?

Hennes kille ser ju minst sagt psycho ut. Han tror jag är anledningen till att hon försvunnit.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150489540546428&set=pb.594241427. -2207520000.1353970750&type=3&theater
Senast redigerad av Blt100 2012-11-27 kl. 00:00.
Citera
2012-11-27, 00:00
Medlem
eastdulwichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Allt tyder väl ganska starkt på att hon har ramlat i vattnet av någon anledning.
Finns väl rätt mycket som pekar på att pojkvännen har gjort något, eller den andra killen?
Men eftersom han var den sista som såg henne i livet så pekar det ju mest på honom.
Undrar om bilden som är tagen på henne togs av pojkvännen på färjan?

Mjo, men var det inte en övervakningskamera som såg henne sist ?

Citat:
Ursprungligen postat av Blt100
Om man skulle bli iknuffad,eller hoppa självmant är man körd då eller kan färje-personal eller dylikt se om någon ramlar eller blir knuffade över bord? Finns det kameror?

Det är inte kört, man kan ha tur att någon ser och de sätter igång räddningsinsatser direkt! Men du ska ha en jävla tur i vilket fall.......
Citera
2012-11-27, 00:02
Medlem
egots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeavensis
Läste artiklen och blev bedrövad, försvunnen på en finlandfärja mitt i natten kan ju bara betyda en sak. Förhoppningsvis har hon dumpat sin pojkvän och smitit iland men det låter ju osannolikt tyvärr. Skulle tro mannen hon bråkade med knuffa i henne.

Citat "Enligt mamman har polisen inte hört de två killarna som var i sällskap på båten, varav den ena ska ha hamnat i bråk med Sarah."

Jaha polisen tar inget på allvar tydligen.

killarna kanske inte finns (men de andra 3,eller?), så inga kamror har fångat upp dem. annars är det nonchalant så det räcker när det gäller försvinnanden och möjligt brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in