Bor i Skärstad (någon kilometer från olycksplatsen), skulle dock till Skärstad idag eftersom jag hade varit i Jönköping och tänkte faktiskt ta den bussen först, tur att man inte gjorde det, kan tänka mig vilken syn det var för dom som satt i bussen..
Vet inte vem personen som omkom är men är intresserad av att veta mer om det.
Bor i Skärstad (någon kilometer från olycksplatsen), skulle dock till Skärstad idag eftersom jag hade varit i Jönköping och tänkte faktiskt ta den bussen först, tur att man inte gjorde det, kan tänka mig vilken syn det var för dom som satt i bussen..
Vet inte vem personen som omkom är men är intresserad av att veta mer om det.
Köp en trisslott! Usch ja, stackars anhöriga. Kanske någon Grännabo?
kan det varit halt? visst är det plusgrader i södra sverige men gränna-jönköping tillhör väl höglandet(?) där det brukar vara minus även om det är plus överallt annars.
kan det varit halt? visst är det plusgrader i södra sverige men gränna-jönköping tillhör väl höglandet(?) där det brukar vara minus även om det är plus överallt annars.
Halt kan det ha varit, dock så var det plusgrader men det regnade ju mycket.
Mannen bodde i Skärstad iallafall, en liten bit från där jag bor. Känner dock inte familjen så vet inte vem det var. Men han hade tydligen två barn med, sorgligt.
Ingen som har någon ny information om vem det kan röra sig om?
I Jönköpings-posten återfanns för någon dag sedan två dödsannonser på en H**rik Wa*lm*n, 35 år gammal och ska ha avlidit samma dag som olyckan skedde. Ska tydligen ha jobbat på Kungsporten i Huskvarna. Borde väl med största sannolikhet vara han som förolyckades?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!