Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-28, 01:08
  #13
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligsynonym
TS, håll koll på dina känslor och lär dig att bemästra dem. Du får inte bara klampa in i en familj..slå upp pappan och tro att du ska bli hyllad som en hjälte? Vad vinner du på detta? Ingenting.

Ta det tjejen säger med en matsked salt, så ska du se att det klarnar snart.

Jag förväntar mig inte att framstå som en hjälte, den enda som kommer veta vad jag gjort (om det inte går till rättegång) är jag och min flickvän. Jag vill bara få utlopp för all skit jag tryckt ner under alla år och en man som slår och torterar sina barn är en person som jag mer än gärna förstör livet för.

Men jag vill påpeka att jag till en början inte kommer göra någnting mot honom utan bara mot hans tillhörigheter (bil. hus osv)

Jag önskar att jag kunde lägga upp alla papper så ni bli försäkrade om att allt detta faktiskt har hänt men jag vill inte bli outad.
Citera
2012-11-28, 08:49
  #14
Medlem
Ok, handlar det om pedofili/tortyr/grova kränkningar genom deras barndom- så kan jag förstå. Skulle då själv inte kunna hålla knytnävarna i styr.

Men annat fall- överlåt det till svea rikes lagar istället. Alla familjer har något skit i bagaget.
Citera
2012-12-21, 02:17
  #15
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligsynonym
Ok, handlar det om pedofili/tortyr/grova kränkningar genom deras barndom- så kan jag förstå. Skulle då själv inte kunna hålla knytnävarna i styr.

Men annat fall- överlåt det till svea rikes lagar istället. Alla familjer har något skit i bagaget.

Ja det minus pedofili. De sexuella övergreppen fick en närstående i familjen som då var i tonåren sköta.

Han har gjort en hel radda med saker som jag inte kan skriva här då jag riskerar att bli outad, men att bli ordentligt skadad har han gjort sig skyldig till säkert flera tusen gånger genom åren.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback