Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
En skärm på minst 3,5"
Ett batteri som räcker hela dagen och inte bara några få timmar
En kamera på minst två pixlar
Och Tre-G
Sen ett pris på max 2500.-
Svaret var ca 50 mobiler enligt prisjkat, om man bara visade de som fanns i lager gick det ner till ca 25 stycken, och om jag sen sorterar dom i ordningen Bra/Krona så hamnar Xcover högst upp.
Har du något annat förslag lyssnar jag gärna
Hur jag bloggar är genom olika kanaler men oftast genom bloggen på min hemsida genom (one.com) även blogspot
Om du lägger upp bilder på din/a blogg/ar blir du verkligen nöjd med en telefon med så låg kameraupplösning? På nyare telefoner verkar bildkvalitet gå lite hand i hand med kamerans upplösning p g a de telefonerna är lite mer lågpris vad gäller allt som har med kameran att göra.
Med 8 timmars surftid menar du då att du aktivt surfar ca 8 tim/dag. I så fall kan det nog vara svårt oavsett vilken mobil du tittar på för det är nog inte så många som klarar alltför aktiv användning hela dagarna.
Jag tänkte annars föreslå dig att ta dig en titt på
de här telefonerna, om du kan tänka dig en lite större skärm än 3,5". Samsungen är nog lite bättre men även dyrare. Men SE Arc S skulle säkert räcka långt om du inte vill samla på dig massor av appar för då är utrymmet för dem lite för begränsat. Men det är en väldigt bra kamera i den telefonen. Jag har själv haft en arc (utan S med samma kamera) som jag tycker tar väldigt bra bilder. Jag tror jag har sett Arc S för 1900 kr så om du håller utkik på t ex El-giganten kan den ev dyka upp igen fast det egentligen är en utgången modell.
Vad gäller abonnemang så finns det ju
billiga alternativ om man kan tänka sig en surfhastighet på 1 Mbit/s.