2012-11-25, 20:29
Medlem
thelastninjas avatar
Jag satt och kollade gamla Amiga-demos här om dagen och mindes att Onkel Kånkels "CP-Åke" var med i en demo.. Jag fick för mig att det var BudBrain Megademo, men minnet svek mig.
Minns någon?
Citera
2020-08-12, 13:47
Medlem
Jag minns att jag köpte nån PD disk där det var en manipulerad svartvit bild på någon och i bakgrunden loopade en samplad snutt av onkel's dänga. Fast den kanske även fanns i någon demo.. mer än jag vet =) upptäckte dock att min adf jag rippade från just den disken jag köpte verkade vara skadad tyvärr.
Citera
2020-08-12, 16:15
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastninja
Jag satt och kollade gamla Amiga-demos här om dagen och mindes att Onkel Kånkels "CP-Åke" var med i en demo.. Jag fick för mig att det var BudBrain Megademo, men minnet svek mig.
Minns någon?

Det är i vilket fall inte BudBrain Megademo 1 eller 2.

De finns att se här.
https://www.youtube.com/watch?v=_Iw9vyFzjGU (otroligt att den inte är vuxenstämplad på youtube)
https://www.youtube.com/watch?v=01y9RfGw8LU
Senast redigerad av Bleppe_Bf 2020-08-12 kl. 16:18.
Citera
2022-09-21, 23:21
Medlem
Citat:
Minns någon?

Det var en disk från svenska PD-biblioteket Delta minns jag nu... när den laddade upp stod det något om Delta-PD och gubben på svartvita bilden minns jag nu var vår egen hajknisse bengt alsterlind.. men bilden var ihoptryckt så han såg ut som ett ägg.. så sök efter delta pd...hittar du den så hör gärna av dig här i tråden =)
Citera
2022-09-22, 00:53
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Minns någon?

Anal Intruders hade nog den nånstans.

*Edit: Eller gjorde de mest .mod? Minns fan inte...
Senast redigerad av Krakatoa 2022-09-22 kl. 00:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in