2012-11-25, 19:37
Medlem
DrickaLattes avatar
Fy fan vilken otacksam unge du verkar vara. Hoppas du blir förgiftad av pepparkakorna.
Citera
2012-11-25, 19:38
Bannlyst
Vafan är du 4 år gammal eller?

Köp dina egna jävla pepparkakor. Och flytta till helvete ut från din morsas lya.
Och skaffa hår på kuken din finniga skitunge.
Citera
2012-11-25, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Cirka 1 timme sen så drog mamsen och handlade, innan hon tog sitt feta arsle till stormarknaden så frågade hon mig detta.

Älskling, är det något du vill att jag ska handla?

-Öhm, aaah pepparkakor, det är slutet av november och jag har inte käkat årets första pepparkaka! köp ett par stycken!

-Okej! Hej då!

Nu har hon kommit hem och med en stor förväntan och lycka sprang jag till papperskassarna där all mat låg, jag lyfte upp all mat hon hade handlat för att få tag i dem där pepparkakorna... Och min största fasa har realiserat!
Hon köpte fel kakor.... Jag ville ha ANNAS PEPPARKAKOR men fittan köpte Nygårds stenhårda jävla pepparkakor, de enda pepparkakorna som jag verkligen avskyr! Och inte nog med det! idioten köpte inte bara ett paket, inte två, inte tre UTAN 5!!!! 600 gram innehåller dem också.. Det betyder att hon inte kommer att köpa nya förens de är slut och det kommer ta minst MINST 2 månader tills dem är uppätna.

Jag känner hur det börjar koka inombords när jag ser paketet, jag blir stående hel tyst.. kollar på min mor och frågar henne.

- Är du helt jävla cp? Du köper 5 paket pepparkakor?!

-Ja.... Det var väl bra? Nu har ni så det räcker ända tills julafton .

Jag slänger fanskapet på golvet och stormar mot mitt rum. Nu sitter jag här och skakar av ilska. Jag har tagit fram mitt baseboll klubba gjord av metall och bara väntar tills jag ska explodera. Har en stor lust att storma mot köket och mosa hennes huvud.

Vad ska jag göra? ska jag äta upp alla pepparkakor så fort som möjligt, om jag trycker i mig 1 paket i natt så kan det gå ann? Kan ge hunden några 100 gram också.
Har du någon variant av bokstavsdiagnos såna personer brukar bli rasande för småsaker
Citera
2012-11-25, 20:04
Medlem
crewmedlems avatar
HAHAHAHA fyfan vad skön!
Du gör helt rätt att spöa din mamma för att hon köpt fel pepparkakor
Citera
2012-11-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Sämst på att trolla.
Sämst?..

Jag sitter på vagnen och håller på skämma ut mig själv för att jag garvar så mycket.

5/5 till TS
Senast redigerad av Bumbaklaat 2012-11-25 kl. 20:12.
Citera
2012-11-25, 20:11
Medlem
Flaskpost23s avatar
Asså vafan, löp dina egna pepparkakor. lämmna in de på typ skolor eller typ röda korset och köp nya.

Och vad är felet med nygårdas pepparkakor. annas smakar ju som brännd bildäck
Citera
Medlem
Dreamerss avatar
Lider verkligen med dig, Nygårdas är inte goda! Det är dags att du står upp för dig själv, inte ska man som barn tvingas äta såpass vidriga pepparkakor!
Citera
Medlem
psyDucks avatar
Låter du det här passera kommer fittan tro att hon kan bete sig hur som helst i fortsättningen.

Det är nu du måste stå på dig!

Gå in i köket, ta en stekpanna och utan att säga ett ord går du fram till kärringen o drömmer den riktigt jävla hårt i ansiktet på henne, pressa så många det går av pepparkakorna i käften på henne så hon inte kan andas. Sen går du loss med stekpannan, släpp ut all din vrede, sluta inte förens du är säker på att det här är inpräntat i henne så att hon kissar på sig i sömnen och drömmer mardrömmar om pepparkakor resten av sitt värdelösa liv.

DÖ HORA!!!

Klart de ska va Annas pepparkakor.
Citera
2012-11-25, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N4tt4
Öhh, WTF!
Respektera din morsa, gå och köp dina pepparkakor själv ta med dig kvittot och byt!
+1
och kanske flytta till eget ställe och inte vara lat som fasiken själv..
varför lyfte du inte på arselet och gick och fixade det själv
Citera
2012-11-25, 20:14
Medlem
Är det redan skollov eller? Med tanke på alla trollinlägg som svämmar över FB!!
Citera
2012-11-25, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewmedlem
HAHAHAHA fyfan vad skön! :D
Du gör helt rätt att spöa din mamma för att hon köpt fel pepparkakor

Håller med. Hon förtjänar inte en son som honom, döda fittan! Hur fan kan man köpa fel pepparkakor?
Citera
2012-11-25, 20:19
Medlem
ni4ns avatar
Okej det finns tre möjliga scenarion.

1. Du trollar
2. Du har något seriöst problem och bör hälsa på psyket
3. Du är 14 år och borde bli bannad från flashback

Personligen så tror jag mest på 1an, eller ja.. Hoppas iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in