Cirka 1 timme sen så drog mamsen och handlade, innan hon tog sitt feta arsle till stormarknaden så frågade hon mig detta.
Älskling, är det något du vill att jag ska handla?
-Öhm, aaah pepparkakor, det är slutet av november och jag har inte käkat årets första pepparkaka! köp ett par stycken!
-Okej! Hej då!
Nu har hon kommit hem och med en stor förväntan och lycka sprang jag till papperskassarna där all mat låg, jag lyfte upp all mat hon hade handlat för att få tag i dem där pepparkakorna... Och min största fasa har realiserat!
Hon köpte fel kakor.... Jag ville ha ANNAS PEPPARKAKOR men fittan köpte Nygårds stenhårda jävla pepparkakor, de enda pepparkakorna som jag verkligen avskyr!
Och inte nog med det! idioten köpte inte bara ett paket, inte två, inte tre UTAN 5!!!! 600 gram innehåller dem också.. Det betyder att hon inte kommer att köpa nya förens de är slut och det kommer ta minst MINST 2 månader tills dem är uppätna.
Jag känner hur det börjar koka inombords när jag ser paketet, jag blir stående hel tyst.. kollar på min mor och frågar henne.
- Är du helt jävla cp? Du köper 5 paket pepparkakor?!
-Ja.... Det var väl bra? Nu har ni så det räcker ända tills julafton
.
Jag slänger fanskapet på golvet och stormar mot mitt rum. Nu sitter jag här och skakar av ilska. Jag har tagit fram mitt baseboll klubba gjord av metall och bara väntar tills jag ska explodera. Har en stor lust att storma mot köket och mosa hennes huvud.
Vad ska jag göra? ska jag äta upp alla pepparkakor så fort som möjligt, om jag trycker i mig 1 paket i natt så kan det gå ann? Kan ge hunden några 100 gram också.
Älskling, är det något du vill att jag ska handla?
-Öhm, aaah pepparkakor, det är slutet av november och jag har inte käkat årets första pepparkaka! köp ett par stycken!
-Okej! Hej då!
Nu har hon kommit hem och med en stor förväntan och lycka sprang jag till papperskassarna där all mat låg, jag lyfte upp all mat hon hade handlat för att få tag i dem där pepparkakorna... Och min största fasa har realiserat!
Hon köpte fel kakor.... Jag ville ha ANNAS PEPPARKAKOR men fittan köpte Nygårds stenhårda jävla pepparkakor, de enda pepparkakorna som jag verkligen avskyr!
Och inte nog med det! idioten köpte inte bara ett paket, inte två, inte tre UTAN 5!!!! 600 gram innehåller dem också.. Det betyder att hon inte kommer att köpa nya förens de är slut och det kommer ta minst MINST 2 månader tills dem är uppätna.Jag känner hur det börjar koka inombords när jag ser paketet, jag blir stående hel tyst.. kollar på min mor och frågar henne.
- Är du helt jävla cp? Du köper 5 paket pepparkakor?!
-Ja.... Det var väl bra? Nu har ni så det räcker ända tills julafton
.Jag slänger fanskapet på golvet och stormar mot mitt rum. Nu sitter jag här och skakar av ilska. Jag har tagit fram mitt baseboll klubba gjord av metall och bara väntar tills jag ska explodera. Har en stor lust att storma mot köket och mosa hennes huvud.
Vad ska jag göra? ska jag äta upp alla pepparkakor så fort som möjligt, om jag trycker i mig 1 paket i natt så kan det gå ann? Kan ge hunden några 100 gram också.