2012-11-25, 19:14
Medlem
SithBoboSiths avatar
Har pepparkakorna fuckat upp din medicinering? Du verkar ju höra hemma på något fosterhem för mentalt instabila barn där du kan åka på ett välförtjänt kok stryk när du muppar dig om pepparkakor. Hade din mor haft någon ryggrad hade hon lämnat bort dig.
Citera
2012-11-25, 19:15
Medlem
Farenheits avatar
Nåja, nu missar du det bästa med hela situationen. Medan hela din familj äter fattiga Nygårds kan du alltid gå och köpa en burk själv att mumsa på.
Citera
2012-11-25, 19:16
Medlem
Chevrons avatar
"Annas pepparkakor"

Dricker du Nygårdas blaskiga must till det eller?

Lite WT-varning på detta!
Citera
2012-11-25, 19:17
Medlem
Analstockens avatar
Hahahaha! Vilken äcklig liten skitunge du är! Så jävla bortskämd och äcklig. Har du inga egna pengar? Lyft på ditt finniga FB-arsle och dra till affären själv. Stackars morsa som först ska få töjd fitta för din skull och sedan passa sig för vilka pepparkakor hon köper, om hon vill undvika att få skallen sönderslagen av dig.

Men jag tror att du skrev det där för att du tror att det ska ge dig hög status eller så. Det brukar ju finniga småglin göra. Men du framstår faktiskt bara som en idiot.
Citera
2012-11-25, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Cirka 1 timme sen så drog mamsen och handlade, innan hon tog sitt feta arsle till stormarknaden så frågade hon mig detta.

Älskling, är det något du vill att jag ska handla?

-Öhm, aaah pepparkakor, det är slutet av november och jag har inte käkat årets första pepparkaka! köp ett par stycken!

-Okej! Hej då!

Nu har hon kommit hem och med en stor förväntan och lycka sprang jag till papperskassarna där all mat låg, jag lyfte upp all mat hon hade handlat för att få tag i dem där pepparkakorna... Och min största fasa har realiserat!
Hon köpte fel kakor.... Jag ville ha ANNAS PEPPARKAKOR men fittan köpte Nygårds stenhårda jävla pepparkakor, de enda pepparkakorna som jag verkligen avskyr! Och inte nog med det! idioten köpte inte bara ett paket, inte två, inte tre UTAN 5!!!! 600 gram innehåller dem också.. Det betyder att hon inte kommer att köpa nya förens de är slut och det kommer ta minst MINST 2 månader tills dem är uppätna.

Jag känner hur det börjar koka inombords när jag ser paketet, jag blir stående hel tyst.. kollar på min mor och frågar henne.

- Är du helt jävla cp? Du köper 5 paket pepparkakor?!

-Ja.... Det var väl bra? Nu har ni så det räcker ända tills julafton .

Jag slänger fanskapet på golvet och stormar mot mitt rum. Nu sitter jag här och skakar av ilska. Jag har tagit fram mitt baseboll klubba gjord av metall och bara väntar tills jag ska explodera. Har en stor lust att storma mot köket och mosa hennes huvud.

Vad ska jag göra? ska jag äta upp alla pepparkakor så fort som möjligt, om jag trycker i mig 1 paket i natt så kan det gå ann? Kan ge hunden några 100 gram också.

Ålder på dig?
Citera
2012-11-25, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medelhavet
Cirka 1 timme sen så drog mamsen och handlade, innan hon tog sitt feta arsle till stormarknaden så frågade hon mig detta.

Älskling, är det något du vill att jag ska handla?

-Öhm, aaah pepparkakor, det är slutet av november och jag har inte käkat årets första pepparkaka! köp ett par stycken!

-Okej! Hej då!

Nu har hon kommit hem och med en stor förväntan och lycka sprang jag till papperskassarna där all mat låg, jag lyfte upp all mat hon hade handlat för att få tag i dem där pepparkakorna... Och min största fasa har realiserat!
Hon köpte fel kakor.... Jag ville ha ANNAS PEPPARKAKOR men fittan köpte Nygårds stenhårda jävla pepparkakor, de enda pepparkakorna som jag verkligen avskyr! Och inte nog med det! idioten köpte inte bara ett paket, inte två, inte tre UTAN 5!!!! 600 gram innehåller dem också.. Det betyder att hon inte kommer att köpa nya förens de är slut och det kommer ta minst MINST 2 månader tills dem är uppätna.

Jag känner hur det börjar koka inombords när jag ser paketet, jag blir stående hel tyst.. kollar på min mor och frågar henne.

- Är du helt jävla cp? Du köper 5 paket pepparkakor?!

-Ja.... Det var väl bra? Nu har ni så det räcker ända tills julafton .

Jag slänger fanskapet på golvet och stormar mot mitt rum. Nu sitter jag här och skakar av ilska. Jag har tagit fram mitt baseboll klubba gjord av metall och bara väntar tills jag ska explodera. Har en stor lust att storma mot köket och mosa hennes huvud.

Vad ska jag göra? ska jag äta upp alla pepparkakor så fort som möjligt, om jag trycker i mig 1 paket i natt så kan det gå ann? Kan ge hunden några 100 gram också.
Har du kommit i puberteten idag eller?
Citera
2012-11-25, 19:27
Medlem
Ragwings avatar
Ville bara tillägga att jag precis har pratat med jultomten i telefon och han sa att du inte får någon julklapp i år!
Citera
2012-11-25, 19:28
Medlem
misslovers avatar
HAhahhahahhaha AAAhh min mage, roligaste jag läst på länge.
Gå och köp ett eget paket anna sj då? Så simpelt
Citera
2012-11-25, 19:31
Bannlyst
efterblivna horunge, behandla din mor med respekt för fan
Citera
2012-11-25, 19:34
Medlem
Brumelbryns avatar
Material till Flashbacks pepparkakshus-tävling. Perfekt ju!

https://www.flashback.org/t2012884

Citera
2012-11-25, 19:34
Medlem
Som tidigare nämnts, så kan du väl ta kvittot och burkarna till butiken och byta till det du vill ha?
Citera
2012-11-25, 19:35
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chevron
"Annas pepparkakor"

Dricker du Nygårdas blaskiga must till det eller?

Lite WT-varning på detta!
Det kan väl OMÖJLIGT vara WT-varning på vilken sorts pepparkakor man äter!? Har folk verkligen en åsikt om vilka som är godast av de man köper?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in