Jag har piercat vertikal klitoriskappa och för mig kostade det endast 350 för själva piercingen och 100 för bedövningskrämen och jag kan lova att bedövningskrämen var värd det!
Krämen verkade i cirka 20-40 minuter och den funkade. Jag har piercat mig lite överallt och som vanligt gör det inte speciellt ont att pierca sig det är efteråt under läktiden det kan vara jobbigt och göra ont. När jag piercade vertikal klitoriskappa kände jag bara själva sticket och det gjorde inte så märkvärdigt ont.
Efteråt var jag öm i kanske 15 min efteråt sen BAM gick jag så brett jag kunde för då hade jag verkligen jätte ont.
Jag piercade mig kanske 22-23 på kvällen och jag hade ont under kvällen men dagen efter var jag bara öm, fick bara ont vid stötar eller vid speciella rörelser. Vid andra dagen hade all smärta släppt.
Läktiden är 4-8 veckor och då ska man undvika sex osv, mitt tålamod är kort så för mig tog det en och en halv vecka innan jag provade rackarn i action. Och jag märkte skillnad, det var skönare! Dagen efter dock, ajajjaj, uppsvällt var det och ont hade jag.
Jag har helt klart blivit känsligare runt området, med vissa trosor känner jag piercingen hela tiden.
Och ni som säger att det känns som att slicka på en stav, icket, piercar man vertikal klitoriskappa så kan man byta till en kort stav så endast övre kulan syns och märks. Jag har fortfarande läkstaven och min kk tycker det är mer nice med piercing än utan att gå ner på mig

Och jag tycker det är snyggare att båda kulorna syns än bara en, dock så ska jag byta till kortare stav för vid ex spets trosor kan kulorna lirka sig emellan tyget och det är icket nice!
Men jag tipsar alla att göra det, det är niiiice!

Och, det är anatomin där nere som avgör vilken piercing man kan ha, vertikal/horisontell kappa som är vanligast.
Här är en jäääättte bra länk om kvinnliga genitala piercingar!
http://www.barbarellagbg.se/piercing...enital/kvinna/