2012-11-25, 12:17
Medlem
Arzs avatar
Du kan skatta dig lycklig, det är så otroligt porrigt när en tjej har en piercing i fittan! Läktiderna är olika och många piercingstudios kan utföra din tjejs önskemål. Priserna ligger mellan 250 och 700 kronor.
Citera
2012-11-25, 12:58
Medlem
Man "piercar" väl ändå inte själva klitoris utan själv kappan?
Citera
2012-11-25, 14:44
Medlem
smguld88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arz
Du kan skatta dig lycklig, det är så otroligt porrigt när en tjej har en piercing i fittan! Läktiderna är olika och många piercingstudios kan utföra din tjejs önskemål. Priserna ligger mellan 250 och 700 kronor.

Inte porrigt alls. Bara osexigt. Vem fan vill slicka på stål, när fittsaften är så god.
Citera
2012-11-25, 15:32
Medlem
plastfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smguld88
Inte porrigt alls. Bara osexigt. Vem fan vill slicka på stål, när fittsaften är så god.

Så fittsaften försvinner för att man har en piercing i fittan? Ja du ser, man lär sig något nytt varje dag.
Citera
2012-11-25, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterTom
Du gör det på en piercingstudio, förslagsvis en bra sådan som piercar med steril metod (vilket är väldigt få).
Är du verkligen säker på det?
När jag jobbade så var det, om inte olagligt, så åtminstone extremt oetiskt att inte sterilisera instrumenten i autoklav.

Det var ett tag sen jag hade stenkoll men jag har svårt att tro att branchen har rasat ihop såpass att det är "väldigt få" som är sterila.
Denna sida påstår iallafall att hygienlagarna jävligt skärpta.

Sen, angående ämnet, så har jag under min tid i studion fått höra om kvinnor som berättat snarlika historier angående stående clitoriskappa.
Nämligen hur det är ömt i början, men när det har läkt så känns det i några veckor som någon konstant pillar en på clittan. Obehagligt i början, men efter ett tag så lär man sig att kunna koppla av och på den känslan och kunna kontrollera den. Orgasm på bussen, cykeln osv.
Senast redigerad av Haschpundaren 2012-11-25 kl. 16:00.
Citera
2012-11-25, 16:35
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterTom
Hur menar du att det skulle vara skönare "inte vid sex"?
Jag vet inte vad TS menar, men kan det vara så att han syftar på att piercingen ger stimulans lite hela tiden, och inte bara vid sex? Jag har ingen piercing där, men en kompis som har det berättade en gång att det var skönt att gå i trappor...
Citera
2012-11-25, 16:44
Medlem
ssstroms avatar
Jag har piercat vertikal klitoriskappa och för mig kostade det endast 350 för själva piercingen och 100 för bedövningskrämen och jag kan lova att bedövningskrämen var värd det!
Krämen verkade i cirka 20-40 minuter och den funkade. Jag har piercat mig lite överallt och som vanligt gör det inte speciellt ont att pierca sig det är efteråt under läktiden det kan vara jobbigt och göra ont. När jag piercade vertikal klitoriskappa kände jag bara själva sticket och det gjorde inte så märkvärdigt ont.
Efteråt var jag öm i kanske 15 min efteråt sen BAM gick jag så brett jag kunde för då hade jag verkligen jätte ont.
Jag piercade mig kanske 22-23 på kvällen och jag hade ont under kvällen men dagen efter var jag bara öm, fick bara ont vid stötar eller vid speciella rörelser. Vid andra dagen hade all smärta släppt.
Läktiden är 4-8 veckor och då ska man undvika sex osv, mitt tålamod är kort så för mig tog det en och en halv vecka innan jag provade rackarn i action. Och jag märkte skillnad, det var skönare! Dagen efter dock, ajajjaj, uppsvällt var det och ont hade jag.
Jag har helt klart blivit känsligare runt området, med vissa trosor känner jag piercingen hela tiden.
Och ni som säger att det känns som att slicka på en stav, icket, piercar man vertikal klitoriskappa så kan man byta till en kort stav så endast övre kulan syns och märks. Jag har fortfarande läkstaven och min kk tycker det är mer nice med piercing än utan att gå ner på mig Och jag tycker det är snyggare att båda kulorna syns än bara en, dock så ska jag byta till kortare stav för vid ex spets trosor kan kulorna lirka sig emellan tyget och det är icket nice!
Men jag tipsar alla att göra det, det är niiiice! Och, det är anatomin där nere som avgör vilken piercing man kan ha, vertikal/horisontell kappa som är vanligast.
Här är en jäääättte bra länk om kvinnliga genitala piercingar!
http://www.barbarellagbg.se/piercing...enital/kvinna/
Citera
2012-11-25, 17:08
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thcfarmer
Min GF piercadade fittan ifjol, kostade runt 500 och läkningstiden är rätt lång, tog flera månader för henne innan hon kunde rida ordentligt

Då var det en dålig piercare eller så slarvade hon med hygienen (högst troligt eftersom ni knulla).
En piercing i underlivet läker på mindre än 3v, snabbaste stället förutom tungan.
Citera
2012-11-25, 18:47
Medlem
MisterToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Är du verkligen säker på det?
När jag jobbade så var det, om inte olagligt, så åtminstone extremt oetiskt att inte sterilisera instrumenten i autoklav.

Det var ett tag sen jag hade stenkoll men jag har svårt att tro att branchen har rasat ihop såpass att det är "väldigt få" som är sterila.
Denna sida påstår iallafall att hygienlagarna jävligt skärpta.

Japp det är jag. Nu skrev jag dock sterila metoder och inte sterila verktyg. Jag tippar på att samtliga studios i sverige till största del endast använder sterila verktyg, men mig veterligen är det bara en som piercar med sterila metoder. De andra använder "ren" metod, om man nu tror på att det finns.

Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Jag vet inte vad TS menar, men kan det vara så att han syftar på att piercingen ger stimulans lite hela tiden, och inte bara vid sex? Jag har ingen piercing där, men en kompis som har det berättade en gång att det var skönt att gå i trappor...

Ah. Hmm. Jag blev rätt lätt kåt i när min höll på att läka, det är ju svullet och blodcirkulationen är ju på topp så man blir mycket känslig. Men det går snabbt över. Vertikala klitoriskappor ligger ju längs med kroppen och i de flesta fall är piercingen väl skyddad och ligger liksom inte och rör på sig utan sitter där den sitter.
Citera
2012-11-25, 20:12
Medlem
med tanke på biverkningarna skulle jag avstå.
Citera
2012-11-25, 21:16
Medlem
Fattar ärligt talat inte poängen med att pierca sig över huvudtaget, och framför allt inte könsorganen. Tänk om något går snett, eller om man hakar upp sig i gylf eller dyl senare? Huh.
Citera
2012-11-25, 22:18
Medlem
Greedy Geniuss avatar
var nyligen med en tjej som hade det och det var asgrymt. när man skulle gnugga henne så sa hon "när du kommit till piercingen är du liiiite lite för högt" så då kunde man veta exakt på pricken vart hon ville att jag skulle vara = gött för henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in