Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-25, 02:34
  #1
Avstängd
2BETs avatar
Min flickvän har en vilja att pierca clitoris. Undrar nu därför vad det kan komma att kosta och var man gör sånt? Är det skönare med clitoris piercing för henne? Inte vid sex utan allmänt.

''Stav'' eller vad det heter.
Citera
2012-11-25, 02:39
  #2
Medlem
Knivgalnings avatar
Det låter bara som satans ont, tycker jag.
Citera
2012-11-25, 03:31
  #3
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
TROR det kostar runt en 500 kr.
Se till att gå till en riktig piercare som vet vad han/hon gör eftersom det är på ett ställe där man lätt blir förstörd för livet vid minsta fel.
Ja tjejen blir för det mesta känsligare där nere på ett sätt som är bra.
Citera
2012-11-25, 04:16
  #4
Medlem
Haajibs avatar
Av egen erfarenhet blir de svårare för dem att njuta med att ha genomborrat den med stål. Men vill hon ha en så hjälp henne.
Citera
2012-11-25, 05:01
  #5
Medlem
Man piercar väl inte klitoris utan klitoriskappan?
Citera
2012-11-25, 08:21
  #6
Medlem
Mavvelitos avatar
Precis som ovanför talar skriver så piercar man kåpan och inte klitan i sig. Min tjej har haft sin piercad, hon upplevde det varken bättre eller sämre. Dock så var det otroligt irriterande att gå ned på henne, att slicka på stål är inget som tilltalar mig.
Citera
2012-11-25, 09:43
  #7
Medlem
soapmasters avatar
Varför förstöra det finaste som finns?!

Sen kan det ju som sagt inte vara roligt att gå ner på henne efter det... Man vill ju kunna slicka och suga lite som man vill!
Citera
2012-11-25, 10:19
  #8
Medlem
Kan tänka mig att det kan gå riktigt fel när det är så mycket nerver osv...

Skulle aldrig rekommendera någon till att göra det, nån med erfarenhet kanske kan hoppa in?
Citera
2012-11-25, 10:57
  #9
Medlem
MagisterBisters avatar
Av ren nyfikenhet: hur får man en sån idé?
Citera
2012-11-25, 11:02
  #10
Avstängd
gå till en riktig piercare med henne. dom har bättre svar. skulle rekommendera en kvinnlig piercare dels för att hon har mer koll på det ämnet och dels för att du ska slippa att någon snubbe pillar på din kvinna. runt en tusenlapp går det på i seriösa piercingstudios.
Citera
2012-11-25, 11:07
  #11
Medlem
MisterToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2BET
Min flickvän har en vilja att pierca clitoris. Undrar nu därför vad det kan komma att kosta och var man gör sånt? Är det skönare med clitoris piercing för henne? Inte vid sex utan allmänt.

''Stav'' eller vad det heter.

Jag tror att din flickvän är ute efter att pierca klitoriskappan och inte klitoris. Det kostar ungefär 750-900 kronor. Du gör det på en piercingstudio, förslagsvis en bra sådan som piercar med steril metod (vilket är väldigt få). Hur menar du att det skulle vara skönare "inte vid sex"?

Citat:
Ursprungligen postat av Knivgalning
Det låter bara som satans ont, tycker jag.

Det gör inte speciellt ont.

Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Av egen erfarenhet blir de svårare för dem att njuta med att ha genomborrat den med stål. Men vill hon ha en så hjälp henne.

Det är väldigt individuellt men majoriteten verkar tycka tvärtom mot dig, i min erfarenhet. Och stål ska du helst inte använda.

Citat:
Ursprungligen postat av soapmaster
Varför förstöra det finaste som finns?!

Sen kan det ju som sagt inte vara roligt att gå ner på henne efter det... Man vill ju kunna slicka och suga lite som man vill!

Förstöra?

Du kan fortsätta slicka och suga som du vill när det är läkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Beardedinfant
Kan tänka mig att det kan gå riktigt fel när det är så mycket nerver osv...

Skulle aldrig rekommendera någon till att göra det, nån med erfarenhet kanske kan hoppa in?

Det är en otroligt lättläkt piercing med mycket få komplikationer. Som du förstått så är det inte klitoris vi pratar om utan klitoriskappan, som bara är ett hudveck över klitoris för att skydda denne.
__________________
Senast redigerad av MisterTom 2012-11-25 kl. 11:11.
Citera
2012-11-25, 11:41
  #12
Medlem
Thcfarmers avatar
Min GF piercadade fittan ifjol, kostade runt 500 och läkningstiden är rätt lång, tog flera månader för henne innan hon kunde rida ordentligt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback