2005-09-13, 22:36
Medlem
Gammal Synthares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barsch
Någon som vet var bilden härstammar ifrån?
Bilden föreställer Martin utklädd till Ringo Starr a la Sgt Pepper. Den är tagen från en av filmerna som visades bakom bandet under The Singles Tour 1998.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Bliss
Självklart är det det bästa de gjort någonsin. Tills de släpper nästa låt.
Du vet inte hur jävla rätt du har! Jag har just laddat ner "A pain that I'm used to", öppningsspåret på "Playing the angel" och tillika singel nummer 2. Och den är ta mig fan 1354 gånger bättre än "Precious"! Nu har jag lyssnat på den 14 gånger i rad och håren på mina armar står fortfarande i givakt. Det här lovar mycket gott inför skivan.
Citera
2005-09-14, 10:33
Medlem
Georgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Synthare
Du vet inte hur jävla rätt du har! Jag har just laddat ner "A pain that I'm used to", öppningsspåret på "Playing the angel" och tillika singel nummer 2. Och den är ta mig fan 1354 gånger bättre än "Precious"! Nu har jag lyssnat på den 14 gånger i rad och håren på mina armar står fortfarande i givakt. Det här lovar mycket gott inför skivan.

Var hittade du den rackaren? Jag hittar bara en sunkig liveversion där man knappt hör låten (det lilla man hör låter dock bra!).
Citera
2005-09-14, 16:17
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fullegubbe
Gillar Ni deras nya, så lyssna på Howard Jones nya CD (obs inte singel utan hela fullängdaren) lysande och utan tvekan musik som vi DM fans gillar!

Yes! Howard Jones är också bra!

Har också hört "A pain that I'm used to"... den är grym!
Citera
2005-09-14, 20:48
Medlem
WorlocKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg
Var hittade du den rackaren? Jag hittar bara en sunkig liveversion där man knappt hör låten (det lilla man hör låter dock bra!).
Jag frågar samma sak, jag är mycket intresserad av att höra denna låt.
Citera
2005-09-14, 20:56
Medlem
Blizzs avatar
fick den för över en månad sen.
kontakter!

den finns väl på rätt många ställen nu..
Tycker att den är sådär.
back to the roots , javisst, men jag tycker låten e rätt svag jämfört med tidigare.
Fast man kanske är bortskämd med DP..
Citera
2005-09-14, 21:02
Medlem
WorlocKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blizz
fick den för över en månad sen.
kontakter!

den finns väl på rätt många ställen nu..
Tycker att den är sådär.
back to the roots , javisst, men jag tycker låten e rätt svag jämfört med tidigare.
Fast man kanske är bortskämd med DP..
Menar du "Precious" eller "A pain that I'm used to" nu?
Citera
2005-09-14, 21:08
Medlem
auto:erotics avatar
Jag hittar bara dålig upptagningar från TOTP, finns det verkligen en välljudande version av "A Pain..." ute? Isf kan väl någon vänlig själ lägga upp den på exempelvis uploadit.
Citera
2005-09-15, 19:29
Medlem
a pain that l´m used to...

Snälla ngn säg mig var jag kan lyssna på denna låten. Fasen ,det var många skivor sedan man kände som nu. DM vibbarna rusar så in i bomben. Dessutom blir det nog en och annan konsert i USA för mig! Hösten blir mörk och deppig
Citera
2005-09-15, 19:31
Medlem
Barschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibeling75
Snälla ngn säg mig var jag kan lyssna på denna låten. Fasen ,det var många skivor sedan man kände som nu. DM vibbarna rusar så in i bomben. Dessutom blir det nog en och annan konsert i USA för mig! Hösten blir mörk och deppig

Jag hittade liveversionen av den på DC++, inte särskilt bra inspelning men låten bådar gott, och jag ser allt mer fram emot skivan...
Citera
2005-09-15, 19:36
Medlem
Ok, ska kolla direkt i så fall.. tack så mycket.
Citera
2005-09-17, 17:39
Medlem
Sir_Ks avatar
Sedan Walking in my shoes, I just can't get enough är ju favoritet också
Citera
2005-09-24, 14:39
Medlem
auto:erotics avatar
Nu finns det en riktig version av A Pain... ute. Låter bra, men inte alls lika klockren som Precious.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in