Kommer absolut att köpa albumet på cd. Har alla andra så det känns självklart
Sen kanske jag ändå mest kommer att lyssna via Spotify men jag vill definitivt ha cd:n.
My Cosmos Is Mine känns för mig som valfri låt på senaste tre-fyra albumen. Lyssnat på den några gånger. Är varken för eller emot den. Efter Ghosts Again hade jag hoppats på en annan singel som kunde övertyga fans av deras tidiga katalog. Det här är en okej albumlåt, men inget som kommer väcka större intresse generellt. Tror jag.
My Cosmos Is Mine känns för mig som valfri låt på senaste tre-fyra albumen. Lyssnat på den några gånger. Är varken för eller emot den. Efter Ghosts Again hade jag hoppats på en annan singel som kunde övertyga fans av deras tidiga katalog. Det här är en okej albumlåt, men inget som kommer väcka större intresse generellt. Tror jag.
Ganska exakt samma känsla för mig, den är lite cool men den är också väldigt intetsägande.
Jaha, då har man lyssnat på Memento Mori några gånger idag.
Jag är extremt positivt överraskad faktiskt. Det är lätt deras bästa sedan Ultra. Ja, bättre än Playing The Angel. Bör tilläggas att har avskytt nästan allt som de släppt efter Playing the Angel.
Skivan har bitvis en ganska rå ton och är väldigt mörk, som förväntat. Långsam och kraftfull men vacker. Vad som slår en är produktionen, som låter ENORMT mycket bättre och behagligare än allt de släppt de senaste 20 åren. Gåshud på många låtar. Gahan sjunger bättre än på mycket länge. Man får old-school-mitten av 80-talet Depeche vibbar på en hel del av låtarna.