2005-04-18, 13:18
Medlem
Walthers och Tommy Tusch var ju genierna i pyton vid sidan om Frode verli och Joakim Lindengren,de senare hller ju fortfarande p med Pondus och Kapten Stofil.
Hller W och TT p med serier fortfarande?
Kommer Pervo Kris att komma i eget album nngng?
Var "Rhesus Minus"tommys hjrnspke?

Satan vad pyton tappade efter att Tommy "dog".
Citera
2005-04-18, 13:22
Medlem
maniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
Walthers och Tommy Tusch var ju genierna i pyton vid sidan om Frode verli och Joakim Lindengren,de senare hller ju fortfarande p med Pondus och Kapten Stofil.
Hller W och TT p med serier fortfarande?
Kommer Pervo Kris att komma i eget album nngng?
Var "Rhesus Minus"tommys hjrnspke?

Satan vad pyton tappade efter att Tommy "dog".

Gosse! Jag lste grymt mycket Pyton och Mega Pyton i brjan/mitten av 90-talet. Under senare delen brjade det dock sunka ur s jag la ner det. Vad "dog" Tommy av egentligen? RH- hade ju "ihjl" honom s mnga gnger att det var ett under att han kom tillbaka
Citera
2005-04-18, 13:26
Medlem
Han mixades genom en jetplansmotor tror jag.
Walthers gjorde ven ett gstspel med en serie om svart kille som lirade banjo i ett nummer av mega pyton som likas det var underbart.
Citera
2005-04-22, 15:41
Medlem
Pervo kris var den kanske bsta serien ngonsin. Gillade Walters sm texter under rutorna.
Citera
2005-04-23, 03:27
Medlem
Walthers serier var vl kanske inte rocky i igenknning och realism men fan s mycket roligare.
Citera
2006-02-03, 14:02
Medlem
Nr jag var i norge i hstas sg jag en almanacka eller liknande som Tommy Tusch hade gjort med Frode verli, inplastad s man kunde inte se vad det var fr bilder. Dumt nog kpte man den inte. Kul dock att se att han fortfarande hller p han Tommy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in