Testa att änvända högtalarna till en annan dator och om felet kvarstår så är det nog fel på högtalarna och inte ditt ljudkort, om felet inte är kvar så är det nog fel på ditt 3 mm audio jack eller ditt ljudkort
Testa att änvända högtalarna till en annan dator och om felet kvarstår så är det nog fel på högtalarna och inte ditt ljudkort, om felet inte är kvar så är det nog fel på ditt 3 mm audio jack eller ditt ljudkort
Tack, ska kolla det asap.
3 mm audio jack? Vad menar du då att det är fel på?
Jag hade z623 med och hade samma problem. Jag plocka ur elementet och kolla allt men det fortsatte att brusa när jag höjde. Jag kolla runt på internet och jätte många har detta problem så jag köpte z906rna och de va värt varenda penning
Jag har precis köpt dessa högtalare och har samma problem, även om de inte är inkopplade till någonting. Är de bara sådana helt enkelt, eller har jag kopplat in något fel? Otroligt irriterande. Hur i hela friden kan det inte komma med i recensioner om det är ett standardfel? Obegripligt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!