Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2012-11-28, 16:25
  #49
Medlem
FredrikSahlins avatar
Hör med operatören i fall det finns något specialpaket som gör det möjligt att inte bli strypt i fall du går över gränsen.
Jag menar, hellre tänja på gränsen än att inte få en kund alls.

Men hoppas inte på för mycket.
Citera
2012-11-28, 16:27
  #50
Medlem
Vet inte, men bredbandsbolaget går ju på samma nät som telenor.
Men med BBB så stryps man inte efter 100 gb, utan man klassas som "extrem användare". Vilket gör att du blir strypt när det är belastning på nätet (1,5mbit därirking). Men det handlar om några timmar enbart.

Känns ganska mycket "fri surf" för mig.
Citera
2012-11-28, 17:04
  #51
Medlem
TotalyMoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eleveneleven
Hur kan man hålla koll på hur mycket man har kvar då? "Mina sidor" på telenors sida eller?

Den funkar helt okej, dock mäter de trafik väldigt konstigt och uppdaterar bara en gång var 5e/6e dag så vitt jag förstått det.

Sen för att få trafikspecefikationer måste man beställa hem dem från dem, tar runt två dagar att få.
Citera
2013-12-05, 03:48
  #52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hashish-boy
facebook och flashback drar knappt ingenting, det är youtube (eller liknande) spel och nerladdning som är dem stora tjuvarna....

men är man 4st i en familj som ska dela på 100GB så får man nog ta det lite lugnt ibland.



hur mycket drar face och flash?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback