2016-01-03, 01:01
Medlem
RastaPowers avatar
Mixtape House of balloons är ett mästerverk, bäst av det han släppt hittills! Det soundet passar honom och hans stil bättre imo. Tycker även att han förtjänar mer cred för att ha producerat en stor del av Drakes Take Care-album
Citera
2016-01-13, 18:47
Medlem
Attunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RastaPower
Mixtape House of balloons är ett mästerverk, bäst av det han släppt hittills! Det soundet passar honom och hans stil bättre imo. Tycker även att han förtjänar mer cred för att ha producerat en stor del av Drakes Take Care-album

Hela Trilogy är som en gudagåva. Snubben är en ängel.

Tycker folk ger honom lite för mycket skit pga Beauty Behind The Madness. Även om jag själv föredrar soundet i Trilogy så verkar ju folk inte förstå att om en artist ska växa så måste man utforska annat.

Abel är certified Legend redan nu, han kommer lämna ett stort avtryck i musikvärlden.

Citat:
Ursprungligen postat av ArmyGirl
Han tog nyligen ut 3 låtar, Pass Dat remix, Low life och Wonderful med Travis Scott

Low Life är för jävla bra, älskar hans flow. Synd dock att Future har två verser medans Abel bara har en.
Senast redigerad av Attune 2016-01-13 kl. 18:50.
Citera
2016-01-13, 18:49
Medlem
Attunes avatar
edit: fel
Citera
2016-06-27, 18:52
Bannlyst
Jag kommer se dem live snart.
Citera
2017-01-22, 23:47
Medlem
dreamworks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag kommer se dem live snart.

Vilka?
Citera
2017-07-28, 16:02
Avslutad
Han är grym! Det bästa som hänt r&b de senaste 10 kanske till och med 15 åren imo . Älskar Triology mest fortfarande men tyckte även att Starboy var ett riktigt bra album.
Citera
2019-07-03, 13:42
Medlem
Hej Kära medlemmar.

Alltså min snubbe är helt besatt av the weeknd och jag kan faktiskt inte säga någonting annat än att dem är grymma. Dock vill jag överraska honom med biljetter till en konsert. Jag såg att han var här i Stockholm för någon vecka sedan och hängde på Grönan (Gröna Lund)!
Dock kan jag inte hitta någon information om framtida spelningar/konserter i Sverige eller Norden/Europa.
Har någon hört någonting?
plz heeeeeeeeeeeeelp <3
Citera
2020-03-26, 21:39
Medlem
reinvests avatar
In your eyes! Svänger så in i!
Videon är bra och obehaglig.
Citera
2020-04-19, 12:40
Avslutad
Sjukt egentligen. Om Aha gjort Blinding Lights (vilket låter som Take on mes brorsa) skulle ingen i världen bry sig. När en kontrmporär artist med momentum gör det blir den världsetta.

Folk är märkliga, så länge deras favvoartist släpper en låt tycker man den är bra. Hade en annan artist släppt samma låt hade samma personer sagt den var skit..
Citera
2020-04-20, 09:50
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Sjukt egentligen. Om Aha gjort Blinding Lights (vilket låter som Take on mes brorsa) skulle ingen i världen bry sig. När en kontrmporär artist med momentum gör det blir den världsetta.

Folk är märkliga, så länge deras favvoartist släpper en låt tycker man den är bra. Hade en annan artist släppt samma låt hade samma personer sagt den var skit..

Vad då skulle låten bara vara skit för deras favoritartist gjort den ?

Är låten totalkass men deras favoritartist gjort den är den genialisk ?

Folk borde vara mer öppna för olika sorters musik

Laddade ned After hours, pga jag konventerade ned ett lite rörigt program i min (Linuxdator) FLAC till MPIII till min musikspelare så blev taggning konstig alla låtar blev i princip feat och fick en gen mapp på spelaren
Första låten jag lyssnade på var Hardest to love, gillade den
Köpte skivan

Kanske lite åt Blood Orange hållet ?
Citera
2020-04-20, 09:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad då skulle låten bara vara skit för deras favoritartist gjort den ?

Är låten totalkass men deras favoritartist gjort den är den genialisk ?

Folk borde vara mer öppna för olika sorters musik

Laddade ned After hours, pga jag konventerade ned ett lite rörigt program i min (Linuxdator) FLAC till MPIII till min musikspelare så blev taggning konstig alla låtar blev i princip feat och fick en gen mapp på spelaren
Första låten jag lyssnade på var Hardest to love, gillade den
Köpte skivan

Kanske lite åt Blood Orange hållet ?

JAG tycker inte detta. Men folk resonerar ofta så. Man gillar artisten, dess utryck, personlighet osv. Ta tex Lady Gagas skitlåt "I live for the applause". INGEN hade lyssnat på den om det inte var hon som gjort den.

Folk borde verkligen vara mer öppna och bry sig om musiken mer än avsändaren.
Citera
2020-04-21, 22:50
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Han är grym! Det bästa som hänt r&b de senaste 10 kanske till och med 15 åren imo . Älskar Triology mest fortfarande men tyckte även att Starboy var ett riktigt bra album.

Absolut han är grym, men du glömde acknowledge alla R&B artister från hela 2000s eran?
The Weeknd är inte bättre än Chris Brown, Trey Songz, Miami grabbarna Pretty Ricky, T-Pain, Robin Thicke etc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in