2012-11-23, 23:14
Medlem
Min dator har bestämt sig för att visa obegripliga krumelurer i stället för läslig text. Det gäller ALL text i ALLA program. Någon som vet vad som hänt? Har jag gjort något? Kan jag i så fall göra det ogjort? Snälla hjälp!
Citera
2012-11-23, 23:25
Medlem
LadyGanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jene
Min dator har bestämt sig för att visa obegripliga krumelurer i stället för läslig text. Det gäller ALL text i ALLA program. Någon som vet vad som hänt? Har jag gjort något? Kan jag i så fall göra det ogjort? Snälla hjälp!
Bifoga bild, texten säger inte mycket en bild skulle hjälpa oss att förstå dig osv.
Ladda ner MRT, http://www.microsoft.com/security/pc...e-removal.aspx
O scanna har du Mac så kan jag icke hjälpa .
Citera
2012-11-24, 10:34
Medlem
Du kan ju alltid försöka systemåterställa datorn till tidpunkten innan det här hände, om du nu har gjort en sådan backup.
Citera
2012-12-02, 17:38
Medlem
Gäller detta endast program? För isåfall kan du ha råkat ställa in att du öppnar alla .ink filer med notepad. Detta hände mig för ett tag sen och den ända utvägen jag såg var att återställa datorn till en tidigare tidpunkt. Jag är ej kunnig inom området och jag vet ej om det finns andra vägar att lösa detta problem om det är det du råkat ut för. Om någon kunnig skulle kunna säga om det jag skrivit stämmer skulle jag vara tacksam. (metoden ovan fungerade för mig)

Over and out! Droizz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in