Får väl bidra med ännu en docka då så tråden kanske slipper dö
Annabelle är också känd för att vara en av världens mest hemsökta dockor. Hon köptes av en kvinna på 70-talet och gavs till kvinnans dotter som studerade till sjuksköterska. Dottern (Donna) placerade dockan i studentlägenheten och det tog inte lång tid innan hon märkte hur dockan smått förflyttade sig. Hennes rumskompis upplevde samma sak. Till en början handlade det bara om positioner (såsom hur benen och armarna låg) men det blev värre och värre och tillslut kunde tjejerna hitta dockan i andra rum än de lämnat den i -
ståendes på golvet. Annabelle började tillslut lämna skrivna meddelanden såsom "help us" och "help lou". De såg ut att vara skrivna av ett barn. Det läskiga var nog att den sortens papper som meddelandena var skrivna på inte fanns i byggnaden där Donna bodde (det var något speciellt med papprena, förstod inte riktigt vad).
En dag när Donna kom in i sitt rum så såg hon att något var annorluna med Annabelle. När hon inspekterade henne noggrannare så såg hon en röd vätska på dockans rygg.. Här kontaktade Donna ett medium som höll en seans. De fick reda på att en 7 årig flicka bodde i Annabelle. Men dockar var inte vad den verkade vara. En kompis till Donna, Lou, hade aldrig tyckt om dockan och bad Donna göra sig av med Annabelle. En kväll låg Lou i sängen och hörde ett ljud från nedre delen av sängen. Annabelle rörde sig långsamt upp för hans ben och upp på hans bröst. Plötsligt började Annabelle strypa honom. Han svimmade och vaknade timmar senare och nu var han bestämd att bli av med dockan.
En kväll satt han och Donnas rumskompis i lägenheten när de plötsligt hörde ljud från Donnas rum. Lou gick dit och såg ingen annan än Annabelle som låg i ett hörn. Plötsligt kände han en smärta över bröstet, blodet rann och de kunde konstatera att han hade 7 rivmärken över bröstet. Inte av naglar, utan av klor. Nu började även Donna inse att det är ingen 7årig flicka som bor i dockan, utan något ondare än så. De sökte experthjälp. Nu insåg man att det var en demon som fanns inuti Annabelle som försökte flytta över till en människa. Prästen tog med sig Annabelle hem och spökerierna fortsatte. Hon hittades i andra rum än där hon blivit lämnad, det kom ljud från henne osv.
http://efeyas.hubpages.com/hub/Annab...errifying-Case Bild och mer detaljerad historia.
Haha vad tror ni? Skulle ni våga sova i samma säng som Annabelle?

Fy fan, skulle bokstavligen hellre äta min egen avföring, typ. Hon finns iaf att skåda på the Warren Occult museum i Moodus, Conneticut. Ägarna påstår att hon fortfarande rör på sig och ger ifrån sig fruktansvärda ljud då och då. Personligen tror jag fortfarande att Robert är den mest obehagliga dockan hittills iaf. Tror dessutom mest på hans trovärdighet, är rätt skeptisk till de flesta dockhistorier. Synd att man inte vågar söka på videor på typ tuben då många är screamers.
Kom igen nu, mer dockor!
Edit; För den som tycker ämnet är intressant kan jag rekommendera filmen "Dead Silence". Har du svårt att sova efter skräckfilmer om besatta dockor så rekommenderar jag den
inte. Äcklig jävla film alltså, ska aldrig se om den.