2012-11-22, 09:44
Medlem
nån proteinprutt brukar man ju lägga! skiter också runt 1 gång per dag! :d sen jag började äta ordentligt skiter jag otroligt stora hårda lurkar. Touchdown är inget ovanligt längre om vi säger så, snarare rutin.
Citera
2012-11-22, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pchb
Och ändå så äter du för lite .
2400-2500 kcal är vad en `vanlig`människa ska ha du e ju för faan 1.90 cm-96-97 kg då ska du ha i dig betydligt mer , och alltså ännu mer om du tränar , lätt över 3000 kcal .

En individ ska skita c.a 1,5 ggr per dag i snitt vilket alltså är ett stort friskhets tecken , men slappna av du det lugnar ner sig efter ett tag när kroppen vant sig men du kommer inte komma tillbaka till `gamla? vanor .

Som denna mannen säger så äter du ju för lite!

Och nu till toabesöken. Jag skiter nog ca 3 ggr på per dag. Jag väger ca 90 och äter mängder. Och magen går som klocka. Har nästan bestämda skittider. Runt kl 10 går första lasset, runt kl 15 går andra sen runt kl 19-20 går sista. Har varit såhär så länge jag kan minnas.
Citera
2012-11-22, 10:15
Bannlyst
Två kolvar om dagen , drygt.
Citera
2012-11-22, 10:39
Medlem
snoop.groggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurtfan
Sitter i samma sits, sen att man drar i sig en hel del vatten i samband med träningen gör även att man måste pinka avsevärt många gånger fler per dag än innan.

Måste även sticka in med en fråga, skiter du enbart mer eller fiser du även mer?

Jag brukar behöva klubba 2-3 gånger per dag och pissar som en häst flera gånger om dagen när jag tränar och jobbar hårt. Jag brukar även fisa ganska ofta och illa, värre blir det första veckan jag börjar med kreatinet. Sen ska jag tillägga att jag jobbar som hantverkare så jag brukar snitta 2-5 koppar kaffe per dag och det gör inte min kista mindre orolig!
Citera
2012-11-22, 11:42
Medlem
KUSEs avatar
Ät inte så mycket, är ett tips. Äter du inte så kommer det heller inte bildas fekaler. Att man behöver mycket näring när man tränar är ju dock sant, men du kan försöka kontrollera din kost bättre.
Citera
2012-11-22, 18:01
Medlem
Har precis börjat bulka så det blir väll ca 4 tömningar per dag, tar ganska mycket gainer så de bränner i anus när jag ska torka mig antar att jag måste dricka mer vatten
Citera
2012-11-22, 19:45
Medlem
hundsatans avatar
För tillfället tränar jag tungt 3ggr/v, äter mellan 2500-4000kcal beroende på hur hungrig jag är och skiter 3 gånger per dag! Långa grova korvar!!!
Fibrer is the shit!
Citera
2012-11-22, 23:07
Medlem
Ligger på rejäl bulk och skiter 4-6ggr/dag beroende på hur mycket jag äter. Värt att tillägga är att min mage inte är i bästa skick ibland om man tryckt i sig mycket skräpmat.
Citera
2012-11-22, 23:31
Medlem
Skallpans avatar
Ibland under bulk kan jag skita så mycket så jag tappar räkningen.
Citera
2026-09-05, 17:22
Medlem
Alltså om du skiter 3ggr om dagen och mår bra, plus att du alltid gjort det, vad är problemet? Man ska vara uppmärksam på om det minskar/ökar över tid.

Jag tränar 6ggr i veckan, 4 styrkepass och 2 cardio och äter som en gris. Skiter ut rejäla blaffor 3-4ggr om dagen. Inget konstigt med det, har gjort det i 25+ år
Citera
2026-09-09, 16:21
Medlem
dirtysouths avatar
Ät mindre grönt och saker som inte är speciellt biotillgängligt för dig, undvik fiber och saker från växtriket. Ät mer kött och ägg och du kommer inte ha det här problemet, även gaser kommer försvinna
Citera
2026-09-09, 16:26
Medlem
cookieboys avatar
När det mullrar till så är det som om självaste Kraken kommer på besök. Blir allt som oftast en double flush för få ner den till avgrunden igen.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in