Flashback bygger pepparkakshus!
2012-11-20, 20:33
Medlem
Har alltid haft problem med att ta på mig en kondom (dem brukar oftast vara rätt så trånga).

Har mätt kuken, den är mellan 17,5-18,5 cm lång (17,5 ovanifrån, 18,5 om jag spänner den) och är nästan 6 cm i diameter vid roten och 5-5,5 cm i diameter vid ollonet.

Hittar inga bra kondomer, har plockat upp 2 tjejer senaste månaden, kunde inte knulla första för att kondomen inte gick på, andra gången gick jag ut med några andra, hade köpt ett annat märke kondomer, och när jag väl fick hem tjejen gick den på (efter att ha tvingat på den under sisådär 2 minuter) men det var obehagligt som fan för den satt alldeles för tajt :/ Kändes nästan som att blodet trycktes ut kuken på mig

vilket märke är bra att köpa, och jag brukar inte kunna se vart storleken på skiten står heller...???
Citera
2012-11-20, 20:41
Medlem
The Crashs avatar
Om man kan dra en kondom från handen till armbågen så borde du få plats med den lilla.
I övrigt så finner jag frågan relativt efterbliven. Passar inte kondomen så borde du väl införskaffa dig en storlek större helt enkelt? Är väl inget att starta en tråd på flashback om?
Citera
2012-11-20, 20:44
Medlem
Loxuss avatar
Det är inte lätt att hitta en bekväm kondom om man är lite större
Okei-do fungerade förut, men när dom bytte namn på den till Grande så gjorde dom den smalare
Citera
2012-11-20, 20:45
Medlem
EugeneHutzs avatar
http://www.kondomkungen.se/wpt/view/...sguiden-49011/
Citera
2012-11-20, 20:46
Medlem
Zabojcas avatar
Era jävla småkukar sluta vara så avundsjuka. Ja du kan få den över huvudet, men det klämmer åt
som fan åt snorren om den är för liten.
Citera
2012-11-20, 20:55
Medlem
Points avatar
Grande är ett skämt.
jag tycker just nu att gamla hederliga profil funkar bäst. Prova den. Man får leva med att de pressar ut blodet tills en större kommer.
Har provat den ny Ultra skin eller vad den heter. Ny kondom som är supertunn. Tyckte själv inte att den gjorde någon skillnad och på mig så är den ett par cm för kort så man blir lite nojig över att den skall åka av.

/Point
Citera
2012-11-20, 21:05
Medlem
Uberfuhrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Point
Grande är ett skämt.
jag tycker just nu att gamla hederliga profil funkar bäst. Prova den. Man får leva med att de pressar ut blodet tills en större kommer.
Har provat den ny Ultra skin eller vad den heter. Ny kondom som är supertunn. Tyckte själv inte att den gjorde någon skillnad och på mig så är den ett par cm för kort så man blir lite nojig över att den skall åka av.

/Point

Jag skippar gummi när jag ska ligga, då jag inte får genom någon utlösning. Profil tänker jag på. Den har för tjockt gummiband nere i roten så det känns som jag har ett hårband längst in. Nepp, dynga. Jag har inget monster, men den är konisk och givetvis tjockast längst in. Kondom är ett problem.
Citera
2012-11-20, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneHutz
http://www.kondomkungen.se/wpt/view/...sguiden-49011/

Jättebra hemsida, tack för länken och hjälpen!!

tack till er andra som också gav råd
Citera
2012-11-21, 03:37
Medlem
För er som vil snacka mer om

http://www.kondomsamtalet.nu/kondoms...t/kondomrummet

För övrigt små kondomer är för jävligt jobbigt håller med även ngn som noja lite över att en del kådisar är så korta oxå
Senast redigerad av Ahailikeit 2012-11-21 kl. 03:41.
Citera
2012-11-21, 11:01
Bannlyst
Kör på My Size kondomerna, finns massor av storlekar så du kan mer eller mindre skräddarsy den precis för din kuk!
Citera
2012-11-21, 14:08
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in