Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Hur skall detta sluta. - Vad tror ni?
Tja, gossarna har ju faktiskt hasplat ur sig mindre väl valda ord, de ska väl granskas som alla politiker.
Hade någon av de andras toppnamn hävt ut sig detta, hade de hamnat under samma ångvält.
Det jag känner från mina tidigare år, är att jag var argare i början när slöjan lyfts och jag fick uppleva alternativ media.
Att avpixlat startar kampanjer eller fria tider är inte ett sätt att lyfta sin egen journalistik. Det är en hastig ide uppkommen i den argaste stunden. Hade jag personligen pekats ut som ansvarig för att skapa ett motdrev hade det riktat in sig på en mildra-kampanj. Jag hade isåfall valt att peka på att det sagts i affekt på fyllan, eller att dessa gossar förmodligen retats till bristningsgränsen.
Jag känner att det trappas upp i hårdare tongångar, tongångar som inte kommer gynna ap, utan riktar sig till de befintliga ryggdunkarna. Vitvinshögern är Sdröstare in i graven och behöver inte övertygas, de som behöver övertygas till nästa val, kommer inte bli det av detta.
Dessutom att ge sig in på rejta och spamma ner annonsörer med hot, för ursprungsartikeln som ändock kan vara vinklad till sd:s nackdel är ju helt idiotiskt, när de ändå uttryckt sig som de har gjort.