Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-19, 16:14
Medlem
Spelaren anhölls tydligen i lördags. Någon som vet mer om detta?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/article15801453.ab
Citat:
En allsvensk stjärna sitter anhållen för att ha förgripit sig mot ett barn.
Han anhölls i lördags och åklagaren kommer senast i morgon besluta om han också ska begäras häktad.
– Vi känner stor sorg och vi känner deltagande med båda parter, säger en klubbledare till Sportbladet. Ärendet är precis färskt och kom in till tingsrätten i helgen, där fotbollsspelaren fick förordnat en försvarsadvokat.
Övergreppet, rubricerat som våldtäkt mot barn, har enligt misstankarna skett i Malmö den 8 november.

Händelsen ska alltså ha ägt rum i Malmö så det skulle ju kunna vara någon som spelar i MFF. Jag som följer laget och har koll på alla spelare har dock svårt att tänka mig vem det skulle kunna vara. Någon som vet mer?
Citera
2012-11-19, 16:15
Medlem
8 November, 4 dagar efter sista omgången.

Kan vara vem som helst...
Citera
2012-11-19, 16:22
Medlem
diskretpunkts avatar
Skulle kunna vara någon i HeIF? Ingen som är o kollar träningar etc o ser vem som kan vara frånvarande?
Säger dom stjärna så är de kanske någon som nött bänk i ett mittenlag på lån.
Allsvensk spelare = någon som hoppat in 1 match för 5 år sen.
Citera
Bannlyst
Mina spontana tips efter att ha kollat truppen:

J*smin S*dic (a+u)
J*loan H*mad (i+a)
Am*n N*zari (i+a)
D*rdan R*xhepi (a+e)
T*kelo R*ntie (o+a)
Citera
Medlem
Nkr21 jo jag följer med malmö o oxå svårt att kunna tänka mig vem det kan vara men man vet ju inget än hur det har gått till o vad som hänt o man vet ju inte hur vissa av spelarna är privat hur som helst så kan man ju inte klandra malmö som förening för det, är ju trots allt en enskild person som gjort det o kan lika bra vara en u-spelare som haft sex med en 14-åring eller nåt jo ab skriver allsvensk stjärna men deras journalistik så är ju vem som helst stjärna som gjort en minut i allsvenskan.
Citera
2012-11-19, 16:23
Medlem
Mer info i expressen, han ska tydligen representerat ett landslag

Citat:
Den allsvenska spelaren tillhör en av de framträdande i sitt lag. Han har också haft landslagsuppdrag under karriären.

http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/allsvenska-stjarnan-misstankt-for-valdtakt/
Citera
2012-11-19, 16:26
Medlem
O än så länge finns det ju inget som tyder på att det är en spelare i mff bara för att övergreppet ska ha skett i malmö.
Citera
2012-11-19, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Effe81
Mer info i expressen, han ska tydligen representerat ett landslag

http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/allsvenska-stjarnan-misstankt-for-valdtakt/

Mitt spontana tips är TR. Född 1990 vilket innebär att han är 22 år. Sydafrika, de våldtar mycket. Har spelat i landslaget. Relativt framstående i laget.
Citera
2012-11-19, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F-lashback
Mina spontana tips efter att ha kollat truppen:

J*smin S*dic (a+u)
J*loan H*mad (i+a)
Am*n N*zari (i+a)
D*rdan R*xhepi (a+e)
T*kelo R*ntie (o+a)

JH och DR är aktiva på twitter.
AN kan väl inte benämnas "allsvensk stjärna"
TR är i Sydafrika.
JS är jag däremot mer osäker på.
Citera
2012-11-19, 16:27
Medlem
svinlaaks avatar
Säkert WT-Ponne.
Citera
2012-11-19, 16:29
Medlem
Handlar antagligen om de yngre killarna som satt på nån tjej som sagt hon var äldre än vad hon var .. detta klassas väl av detta otroliga land för våldtäkt mot barn??
Citera
2012-11-19, 16:30
Medlem
Kan det vara Rantie?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här